');

پژوهش و نشر سلکو

موسسه ویراستاری و تایپ فوری انگلیسی و فارسی و عربی,ویراستاری نگارشی فوری,ویراستاری تخصصی پایان نامه,ویراستاری فنی و ساختاری فوری,ویراستاری فوری پایان نامه,ویراستاری تخصصی کتاب,ویراستاری فوری مقاله,انجام ویراستاری متن,ویرایش تخصصی متن,ویرایش نگارشی پایان نامه,ویرایش محتوایی کتاب, ویرایش محتوایی پایان نامه,ویرایش محتوایی مقاله,سایت ترجمه آنلاین,سایت انجام ترجمه تخصصی,ترجمه تخصصی عربی به فارسی,ترجمه متن عربی به فارسی,کتاب ترجمه عربی به فارسی,ترجمه جمله عربی به فارسی,ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان,برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی,مکالمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی عامیانه,ترجمه فارسی به عربی عامیانه,ترجمه عربی به فارسی گوگل,سایت ترجمه عربی به فارسی آنلاین,سایت ترجمه لغات عربی به فارسی,سایت ترجمه عربی به فارس رایگان,سایت ترجمه زبان عربی به فارسی,بهترین ترجمه عربی به فارسی,بهترین سایت ترجمه عربی به فارسی,موسسه ترجمه متن عربی به فارسی,موسسه ترجمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی صوتی,ترجمه عربی به فارسی آنلاین رایگان,ترجمه عربی به فارسی متن,ترجمه عربی به فارسی و بالعکس,ترجمه عربی به فارسی با عکس,ترجمه عربی به فارسی مرتبط,ترجمه انگلیسی به فارسی قیمت,ترجمه انگلیسی به فارسی صوتی,ترجمه انگلیسی به فارسی با تلفظ,ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس,ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس گرفتن,ترجمه فارسی به انگلیسی جملات,ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق,ترجمه فارسی به انگلیسی ریگان, موسسه ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی,صفحه آرایی کتاب,صفحه آرایی مجله,صفحه آرایی کتاب کودک,صفحه آرایی پایان نامه,صفحه آرایی به انگلیسی,سایت صفحه آرایی,موسسه صفحه آرایی,مرکز صفحه آرایی,ویراستاری آنلاین,ویراستاری کتاب,ویراستاری متن,پژوهش و نشر سلکو,پژوهش ساوالان,چاپ فوری کتاب,چاپ ارزان کتاب,چاپ کتاب های عمومی فوری,چاپ سریع کتاب,انتشارات چاپ فوری کتاب,انتشارات پژوهش ساوالان,انتشارات سلکو,انتشارات چاپ کتاب

سایت و مرکز انجام تخصصی چاپ کتاب، ویراستاری، ترجمه انگلیسی و عربی، صفحه آرایی، طراحی جلد، تایپ، ارسال پیامک انبوه و ... پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

ثبت سفارش سفارش پایان نامه
درخواست استخدام سفارش پایان نامه

خانم/ شناسه متقاضی: 8796B44

عنوان پرسش: بررسی رابطه‌ی عدالت تعاملی بر رضایت و نیات رفتاری: مشتریان مسن در مقایسه با مشتریان غیر مسن(در رستوران‌های زنجیره‌ای سطح شهر تهران).خانم/ شناسه متقاضی: 8796B44 راهنمام گفتن: تعداد سوالات پرسش نامه خیلی کمه.اقلا 1.حدود 6یا 7سوال در بعد "رضایت" به پرسش نامه اضافه شود مثلا:"وضع نظافت رستوران" و بسیار بسیار مهم این که سوالاتی در خصوص"کیفیت غذای فست فود از دید مشتریان جوان و غذای سنتی از دید مشتریان مسن 2.فعل سوالات به زمان حال باشد نه گذشته 3.فعل سوالاتی با صورت سوال کلمات جمع به صورت جمع نوشته شود مثلا:فعل کلمه "کارکنان" "می باشند" است 4.سوالی ک نوشته:کارکنان تعصبی رفتار میکنند واضح تر بیان شود مثلا:*کارکنان رستوران در برخورد با من "نسبت به دیگران" متعصب برخورد میکنند* 5.کلمات رضایت و...(همون کلمات کلیدی مطرح شده در فرضیات) پاک شوند.چون جواب دهندگان متوجه هدف محقق میشوند و با جهت گیری و تصنعی پاسخ خواهند داد 6.راهنمام میگن چون تعداد نمونه نامحدود هست حتما در فرمول کوکران یا جدول مورگان گذاشته بشه و تعداد پرسش نامه حدود 210 برآورد بشه نه 384.لطفا کاری کنین داخل فرمول حدود همین 210تا(رند نباشه مثلا 200!!) دربیاد من همین حدودو که استاد میگه بدم برای چاپ. 7.من پیام نور واحد تهران غربم نه مرکز.لطفا در فصل 1 این اصلاح شود 8.اساتید پیام نور روی پرسش نامه خیلی حساسن.اگر یه پرسش نامه "قوی" بهشون بدیم کمتر اذیت میشم.و اینکه من پرت زمانی زیادی داشتم!!درست از 4 آبان!این پرسش نامرو سریع به دستم برسونین.حتی الامکان تا 1هفته ب من بدین لطفا.مواکدا تقاضا دارم توی این کوتاه بودن بازه زمانی با من مساعدت داشته باشین ممنون میشم.

پاسخ مدیریت

ورود به صفحه اصلی گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان..

SELCO.IR
شناسه پژوهشگر: 4112A10

 

شرح پژوهش ساوالان.علوم انسانی.مدیریت بازرگانی شاخه بین الملل؛

عنوان پرسش: بررسی رابطه‌ی عدالت تعاملی بر رضایت و نیات رفتاری: مشتریان مسن در مقایسه با مشتریان غیر مسن(در رستوران‌های زنجیره‌ای سطح شهر تهران)

در زیر چکیده مقاله از بابت مطالعه دوستان و پژوهشگران و متقاضیان خدمات مجموعه مطالعات و تحقیقات پژوهشی پژوهش ساوالان، اضافه شده است.


چكيده


مطالعه نظام‌يافته‌ی رفتار، به بهبود توانايي در تشريح و پيش‌بيني و همچنين هدايت، كنترل و تغيير رفتار مي‌انجامد و نيز از روابط ميان رفتارها و واقعيت‌هاي مهم پرده برداشته، و مبنايي را براي پيش‌بيني دقيق رفتار فراهم مي‌كند(رابینز[1]، ٢٠٠٠). بر اساس یک اصل مهم در بازاریابی، حیات سازمان‌ها در گرو ارضای مناسب نیازهای مشتریان است. این نیازها زمانی به‌شکل مناسب، ارضا می‌شوند که فروشندگان یا افراد و سازمان‌های فروشنده‌ی خدمات و محصولات، با نیازها و خواسته‌های مشتریان آشنا باشند. منظور از رفتار مصرف‌کننده، رفتارهایی است که یک مصرف‌کننده برای رفع نیازهایش، قبل، در حین و یا پس از خرید یک محصول یا خدمت خاص، انجام می‌دهد. مطالعه‌ی رفتار مصرف‌کننده درحقیقت مطالعه‌ی افراد است. برای پاسخگویی به این سؤال که افراد چگونه منابع در اختیار خود را (مانند زمان و پول و ...) برای مصرف کالاها و خدمات مورد نیازشان (چه چیزی؟ چرا؟ چه‌وقت؟ کجا؟ و چگونه؟) صرف می‌کنند. باید توجه داشت که رفتار مصرف‌کنندگان دارای ابعاد گوناگونی است. متخصصان رفتار مصرف‌کننده در ابتدا بر این باور بودند که رفتار مصرف‌کننده یک فعالیت آنی و لحظه‌ای است، اما در حال حاضر آنها بر این عقیده‌اند که این رفتار، یک فرآیند قابل پیش‌بینی است.
لذا با درک این موضوع، فروشندگان باید تلاش کنند تا بر رفتار مصرف‌کننده، قبل از خرید، در حین خرید، و پس از خرید، تأثیر بگذارند.

با توجه به افزایش فزاینده‌ی جمعیت مسن، رفتار مصرف‌کننده‌گان مسن به یک مسئله‌ی مهم مورد توجه بازاریابان تبدیل شده است. این پژوهش به بررسی اثرات فرم تعاملی از خدمات منصفانه، بر رفتار مشتریان مسن در مقایسه با مشتریان غیرمسن در صنعت رستوران می‌پردازد. این مطالعه به بررسی چگونگی تأثیر تفاوت سنی در روابط میان عدالت تعاملی تعاملی و رضایت / نیات رفتاری می‌پردازد. در پژوهش حاضر بر نقش واسطه رضایت میان عدالت تعاملی و نتایج رفتاری در آینده تأکید می‌شود. یافته‌های این پژوهش دارای پیامدهای مهمی برای مدیریت موفق ارتباط با مشتری در محیط رستوران خواهد بود.


[1]. Robbins, S. P.


کلیدواژگان: عدالت تعاملی، خودارزیابی،رفتار مصرف‌کننده‌گان،رضایت و نیات رفتاری،رستوران‌های زنجیره‌ای،تهران

 


منبع: پژوهش ساوالان..  SELCO.IR



ورود به صفحه اصلی گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان..

SELCO.IR

شرکت مطالعات و تحقیقات پژوهشیِ، «پژوهش ساوالان»..



دیدگاه خود را بیان کنید