');

پژوهش و نشر سلکو

موسسه ویراستاری و تایپ فوری انگلیسی و فارسی و عربی,ویراستاری نگارشی فوری,ویراستاری تخصصی پایان نامه,ویراستاری فنی و ساختاری فوری,ویراستاری فوری پایان نامه,ویراستاری تخصصی کتاب,ویراستاری فوری مقاله,انجام ویراستاری متن,ویرایش تخصصی متن,ویرایش نگارشی پایان نامه,ویرایش محتوایی کتاب, ویرایش محتوایی پایان نامه,ویرایش محتوایی مقاله,سایت ترجمه آنلاین,سایت انجام ترجمه تخصصی,ترجمه تخصصی عربی به فارسی,ترجمه متن عربی به فارسی,کتاب ترجمه عربی به فارسی,ترجمه جمله عربی به فارسی,ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان,برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی,مکالمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی عامیانه,ترجمه فارسی به عربی عامیانه,ترجمه عربی به فارسی گوگل,سایت ترجمه عربی به فارسی آنلاین,سایت ترجمه لغات عربی به فارسی,سایت ترجمه عربی به فارس رایگان,سایت ترجمه زبان عربی به فارسی,بهترین ترجمه عربی به فارسی,بهترین سایت ترجمه عربی به فارسی,موسسه ترجمه متن عربی به فارسی,موسسه ترجمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی صوتی,ترجمه عربی به فارسی آنلاین رایگان,ترجمه عربی به فارسی متن,ترجمه عربی به فارسی و بالعکس,ترجمه عربی به فارسی با عکس,ترجمه عربی به فارسی مرتبط,ترجمه انگلیسی به فارسی قیمت,ترجمه انگلیسی به فارسی صوتی,ترجمه انگلیسی به فارسی با تلفظ,ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس,ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس گرفتن,ترجمه فارسی به انگلیسی جملات,ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق,ترجمه فارسی به انگلیسی ریگان, موسسه ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی,صفحه آرایی کتاب,صفحه آرایی مجله,صفحه آرایی کتاب کودک,صفحه آرایی پایان نامه,صفحه آرایی به انگلیسی,سایت صفحه آرایی,موسسه صفحه آرایی,مرکز صفحه آرایی,ویراستاری آنلاین,ویراستاری کتاب,ویراستاری متن,پژوهش و نشر سلکو,پژوهش ساوالان,چاپ فوری کتاب,چاپ ارزان کتاب,چاپ کتاب های عمومی فوری,چاپ سریع کتاب,انتشارات چاپ فوری کتاب,انتشارات پژوهش ساوالان,انتشارات سلکو,انتشارات چاپ کتاب

سایت و مرکز انجام تخصصی چاپ کتاب، ویراستاری، ترجمه انگلیسی و عربی، صفحه آرایی، طراحی جلد، تایپ، ارسال پیامک انبوه و ... پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

ثبت سفارش سفارش پایان نامه
درخواست استخدام سفارش پایان نامه

خانم/ شناسه متقاضی: 8796B581

عنوان پرسش: تأثير دوره های آموزش ضمن خدمت بر توسعه مهارتهاي شغلي كاركنان شهرداري اسلامشهرخانم/ شناسه متقاضی: 8796B581/ عرض ادب و احترام در پايان نامه ارسالي موارد ذيل اصلاح گردد. 1-دانشكده علوم انساني -گروه علوم تربيتي -استاد راهنما دكتر امير حسين محمد داودي - نگارش ليلا باقري رناني 2-صفحه دوم :در بيان مسئله مستندات تئوريكي و پژوهشي رعايت شود ( جزوه استاد راهنما به پيوست مي باشد). 3-صفحه چهارم: دليل استفاده از اين جامعه آماري مشخص نيست . 4-صفحه پنجم : فوايد احتمالي آورده شود . 5-صفحه چهل و دوم :مدل مفهومي جزوه دوستانتان بپرسيد؟ 6-صفحه چهل و ششم :پژوهش داخلي پوربابايي و طباطبائي(2016)؟ 7-صفحه پنجاه ويك :پژوهش خارجي 2015 الان 2016 هستيم. 8-كامنتهاي پرسشنامه رعايت گردد.( پرسشنامه پيوست مي باشد). از اینکه در اصلاح پایان نامه ایم ویستاری علمی پروژه ام را متقبل شده اید نهایت سپاسگزاری را از مجموعه عظمیم و فکور گروه مطالعات و تحقیقات پژوهشی، پژوهش ساوالان، خاصه از مدیر پرتلاش و دانا، شخص جناب باوفا را دارم.

پاسخ مدیریت

SELCO.IR
شناسه پژوهشگر: 4112A10

 

شرح پژوهش ساوالان.علوم انسانی.مدیریت شاخه آموزش؛

عنوان پرسش: تأثير دوره های آموزش ضمن خدمت بر توسعه مهارتهاي شغلي كاركنان شهرداري اسلامشهر

در زیر بخش از پروژه از بابت مطالعه دوستان و پژوهشگران و متقاضیان خدمات مجموعه مطالعات و تحقیقات پژوهشی پژوهش ساوالان، اضافه شده است.


معرفی پروژه


هرچه دانش و مهارت‌هاي كاركنان با نيازهاي جامعه و پيشرفت‌هاي علمي، تغييرات فن آوري هماهنگي و انطباق بيشتري داشته باشد درجه اطمينان از موفقيت فرد و سازمان بالاتر مي‌رود. گاهي اوقات، رشد فردي، داشتن انگيزه، تخصص و پرهيز از ايستايي، عامل اساسي نوجويي و كسب دانش مي‌شود. اساس بهسازي سازماني كه به نام‌هاي ديگري چون توسعه و بالندگي سازماني نيز خوانده شده بهسازي نيروي انساني است كه به صورت‌هاي مختلف در سازمان‌ها انجام مي‌شود (پورصادق و موحدي صفت، 1387: ١٤).
از سوی دیگر، با پيچيده‎تر شدن مشاغل، بر اساسی بودن آموزش در سازمان‌ها نيز افزوده شده است. زماني كه مشاغل ساده به آساني فراگرفته مي‌شدند و دگرگوني‌هاي فني تأثير اندكي در آن‌ها داشت، كاركنان نياز به افزايش يا تغيير مهارت‌هاي خود نداشتند. اما دگرگوني‌هاي پرشتابي كه در دهه‌هاي اخير در جوامع پيچيده روي داده است، فشار روزافزوني به سازمان‌ها وارد آورده است تا پس از توليد محصولات و ارائه خدمات، چگونگي توليد و عرضه شان، نوع مشاغل مورد نياز و نوع مهارت‌هاي لازم براي انجام اين مشاغل را با وضعيت موجود وفق دهند. مي‌توان گفت آموزش براي كمك به افراد در انجام بهتر فعاليت هايشان مي‌باشد (سمیعی زفرقندی، ١٣٩٠: ۵).
آموزش يك اصطلاح سامانه‌اي در رفتار است كه با يادگيري ناشي از تعليم و ‎تربيت و تجربيات دامنه دار و برنامه ريزي شده صورت مي‌گيرد. آموزش ضمن خدمت به معناي تغيير دانسته‌هاي كاركنان، چگونه انجام دادن كار، تغيير نگرش آن‌ها نسبت به كار، تغيير نگرش آن‌ها نسبت به همكاران و سرپرستان است. آموزش مؤثرترين وسيله براي ‎تربيت و تجهيز نيروي انساني و تأمين تخصص‌هاي مورد نياز بخش دولتي است. امروزه ضرورت برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي براي كاركنان و مديران بر كسي پوشيده نيست. سازمان‌ها هر ساله مبالغ هنگفتي را صرف برگزاري دوره‌هاي آموزشي مي‌كنند(محمدي، 1387: ۲۱۶).
عملیات آموزش و بهسازی از فعالیتهای مستمر برای تطبیق نیروی انسانی با شرایط متغیر سازمان و محیط می‌باشد و آموزش، ابزاری است که به وسیله فنون و روشهای مختلف، مدیران را در اداره سازمان‌ها یاری می‌رساند. ایجاد یک نظام اداری مطلوب و مناسب، تا اندازه زیادی به کمک آموزش و ارتقاء توانمندیهای نیروی انسانی امکان‌پذیر است. تسلط روزافزون انسان بر طبیعت و شناخت و آگاهی از ناشناخته‌ها و پژوهش برای یافتن تکنیک‎ها و ابزارهای جدید به منظور حل مسائل و مشکلات جامعه به ویژه در کشورهای در حال توسعه، مسأله آموزش نیروی انسانی را بیش از پیش مؤثر نموده ‌است(کریمی باصری، ١٣٩٣: ٣٥).
تغییرات فن آوری سبب دگرگونی در شبکه ها و روش سازمان ها می شود و هر تغییری کسب دانش و مهارت‌های جدید را ضروری می سازد میزان کمی و کیفی ان تغییرات آنقدر زیاد است که گاهی اوقات مدیر و کارکنان را دچار وحشت م کند و ممکن است احساس کنند که فرصت و توان سازگاری با این تغییرات را ندارند با همه سختی ها و مشکلات باید پذیرفت که ادامه حیات سازمان تا حدود زیادی به دانش و آگاهی و مهارت‌های گوناگون و جدید بستگی دارد (شاهکرمی پور و تیرگر1392-232)
شهرداری نهادی است که مراجعان زیاد و گوناگونی دارد و کارکنان آن جهت تکریم مراجعان و بهبود روابط با آنها مهارت‎های زیاد و حرفه‎ای لازم دارند. الکترونیکی شدن کارها و لزوم تسریع امور هم مزید بر علت شده است. همچنین با توجه به عملکرد ضعیف برخی از کارکنان شهرداری لزوم بررسی در نتایج حاصل از دوره‌های آموزش ضمن خدمت ضروری می باشد. لذا در اين تحقيق به بررسی تأثیر آموزش‌هاي ضمن خدمت بر توسعه مهارتهاي شغلي، رفتار مطلوب شغلی، افزایش مسئولیت پذیری، افزایش شناخت و درک شغلی، ارتقاء و توان مدیریتی و سالم سازی روابط متقابل كاركنان شهرداري اسلامشهر مي‌پردازيم. در این راسنا ضمن مطالعه و بررسی ادبیات پژوهش، مهارت شغلی را در 6 بعد یا مؤلفه‎ عملیاتی نموده‎ایم.


کلیدواژگان: دوره های آموزش ضمن خدمت، توسعه مهارتهاي شغلي، كاركنان شهرداري، اسلامشهر


منبع: پژوهش ساوالان..  SELCO.IR



ورود به صفحه اصلی سایت گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان..

SELCO.IR

شرکت مطالعات و تحقیقات پژوهشیِ، «پژوهش ساوالان»..



دیدگاه خود را بیان کنید