');

پژوهش و نشر سلکو

موسسه ویراستاری و تایپ فوری انگلیسی و فارسی و عربی,ویراستاری نگارشی فوری,ویراستاری تخصصی پایان نامه,ویراستاری فنی و ساختاری فوری,ویراستاری فوری پایان نامه,ویراستاری تخصصی کتاب,ویراستاری فوری مقاله,انجام ویراستاری متن,ویرایش تخصصی متن,ویرایش نگارشی پایان نامه,ویرایش محتوایی کتاب, ویرایش محتوایی پایان نامه,ویرایش محتوایی مقاله,سایت ترجمه آنلاین,سایت انجام ترجمه تخصصی,ترجمه تخصصی عربی به فارسی,ترجمه متن عربی به فارسی,کتاب ترجمه عربی به فارسی,ترجمه جمله عربی به فارسی,ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان,برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی,مکالمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی عامیانه,ترجمه فارسی به عربی عامیانه,ترجمه عربی به فارسی گوگل,سایت ترجمه عربی به فارسی آنلاین,سایت ترجمه لغات عربی به فارسی,سایت ترجمه عربی به فارس رایگان,سایت ترجمه زبان عربی به فارسی,بهترین ترجمه عربی به فارسی,بهترین سایت ترجمه عربی به فارسی,موسسه ترجمه متن عربی به فارسی,موسسه ترجمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی صوتی,ترجمه عربی به فارسی آنلاین رایگان,ترجمه عربی به فارسی متن,ترجمه عربی به فارسی و بالعکس,ترجمه عربی به فارسی با عکس,ترجمه عربی به فارسی مرتبط,ترجمه انگلیسی به فارسی قیمت,ترجمه انگلیسی به فارسی صوتی,ترجمه انگلیسی به فارسی با تلفظ,ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس,ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس گرفتن,ترجمه فارسی به انگلیسی جملات,ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق,ترجمه فارسی به انگلیسی ریگان, موسسه ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی,صفحه آرایی کتاب,صفحه آرایی مجله,صفحه آرایی کتاب کودک,صفحه آرایی پایان نامه,صفحه آرایی به انگلیسی,سایت صفحه آرایی,موسسه صفحه آرایی,مرکز صفحه آرایی,ویراستاری آنلاین,ویراستاری کتاب,ویراستاری متن,پژوهش و نشر سلکو,پژوهش ساوالان,چاپ فوری کتاب,چاپ ارزان کتاب,چاپ کتاب های عمومی فوری,چاپ سریع کتاب,انتشارات چاپ فوری کتاب,انتشارات پژوهش ساوالان,انتشارات سلکو,انتشارات چاپ کتاب

سایت و مرکز انجام تخصصی چاپ کتاب، ویراستاری، ترجمه انگلیسی و عربی، صفحه آرایی، طراحی جلد، تایپ، ارسال پیامک انبوه و ... پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

ثبت سفارش سفارش پایان نامه
درخواست استخدام سفارش پایان نامه

شناسه متقاضی: 8796C390/ ساکی سعیده Saki Saeedeh

عنوان پرسش: نقد پایان نامه فصل 1و3 مقایسه تاثیر یک دوره تمرینات آب درمانی و ایروبیک بر کاهش درد و التهاب عصب سیاتیک

پاسخ مدیریت

ترجمه آنلاین تخصصی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی و عربی فارسی و فارسی به انگلیسی،اخذ پذیرش اکسپت مقالات در ژورنال های تخصصی ISI، چاپ و تبدیل پایان نامه به کتاب، ویراستاری نگارشی و محتوایی پایان نامه و مقالات و متون علمی،تایپ فوری فارسی و لاتین و عربی و رسم اشکال هندسی و ریاضی و رسم جداول موضوع پایان نامه: مقایسه تاثیر یک دوره تمرینات آب درمانی و ایروبیک بر کاهش درد و التهاب عصب سیاتیک

 

 

 

SELCO.IR
شناسه پژوهشگر: 4112A20

 

شرح پژوهش ساوالان.علوم انسانی.علوم تربیتی.شاخه حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی؛

عنوان پرسشنقد پایان نامه فصل 1و3​

موضوع پایان نامهمقایسه تاثیر یک دوره تمرینات آب درمانی و ایروبیک بر کاهش درد و التهاب عصب سیاتیک

در زیر پاسخ پژوهش ساوالان از بابت اطلاع دوستان و پژوهشگران و متقاضیان خدمات مجموعه مطالعات و تحقیقات پژوهشی پژوهش ساوالان، اضافه شده است.


شرح پژوهش ساوالان..


سلام علیکم.

شناسه: 8796C390؛

ساکی سعیده Saki Saeedeh؛

اشکالات محتوایی
دامنه سنی 50-35 خیلی زیاده
نتایج این تحقیق رو نه میشه به جوانان تعمیم داد و نه به میانسالان
توی محدودیت ها ی تحقیق نوشته بدون استفاده از وسیله خاصی تمرینات انجام شد
مگه وسیله عامم داریم؟ باید صریح و روشن بیان بشه که آیا از ابزار استفاده شده یا خیر
در محدودیت های غیر قابل کنترل نوشته فعالیت بدنی آزمودنی ها کنترل نشده
این یک عیب بزرگ کار هست که کلا تحقیق رو زیر سوال می بره
وقتی فعالیت بدنی دیگری جز برنامه تمرینی داشته باشن چگونه می شود تغییرات متغیرهای وابسته را به پروتکل تمرینی تحقیق نسبت داد؟ ممکن است تحت تاثیر فعالیت های جانبی خارج از تحقیق قرار گرفته باشن و این احتمال خیلی زیاد است
تعریف مفهمومی هاب عصب سیاتیک چرا رفرنس ندارد؟!!
همچنین تعریف عملیاتی آبدرمانی کاملا غلط است و بدون رفرنس است! جالب است که در پرانتز ذکر شده هدروپاتی!! هیدروتراپی صحیح است و باید واژه لاتین در پاورقی اضافه شود
تمرین ایروبیک هم رفرنس ندارد...بنظر می آید محقق این تعاریف را از ویکی پدیا یا با یک سرچ ساده استخراج کرده نه مقالات معتبر
چرا مصرف داروها  و مکمل ها از قبیل مسکن و...کنترل نشده است؟!

.

در روش پروتکل تمرینی آب درمانی ذکر شده برنامه تمرینی اصلاح شده ویژه!! و ارجاع داده است به جدول
وقتی جدول را بررسی میکنیم میبینیم پر از اشکال و نقص است و کاملا مبهم
اولا در ستون عمق آب نوشته شده خار قدامی! خار قدامی کجا؟؟؟ جدول باید صریح و روشن باشد
ثانیا مرحل دو و سه کاملا تکراری است!
از همه چیز مهمتر این است که این جدول نمونه ای از تمرین است و این کاملا اشتباه است
باید برنامه  تمرینی  بطور کامل شرح داده شود. شامل : چگونگی افزایش بار و تنوع تمرینی و اضافه بار تدریجی ( شدت و تکرار و حجم تمرین هر هفته یا دو هفته یک بار بطور روشن بیان شود ). اگر این تحقیق کاربردی است بدین معنی است که در آینده قرار است از نتایج و روش کار این تحقیق استفاده شود نه صرفا یک تحقیق

در برنامه تمرینی ایروبیک ذکر شده برنامه به کمک چند مربی و پزشک طراحی شده!!! پروتکل تمرینی که در یک تحقیق علمی استفاده می شود باید علمی طراحی شود نه تجربی یا باید متخصص فیزیولوژی ورزشی طراحی کند یا از مقاله معتبر استفاده شود (با ذکر رفرنس)
جالب است در بند آخر روش برنامه تمرینی ایروبیک ذکر شده هدف از این تحقیق تجربه کار گروهی بود!!! مگر اهداف اصلی ما ذکر نشده جهت کاهش درد سیاتیک!؟؟؟ 
مشخص نیست محقق به دنبال چیست! تجربه کار گروهی در فیلد روانشناسی ورزشی است نه این تحقیق

در ضمن پروتکل تمرینی ایروبیک هم مانند پروتکل آبدرمانی واضح و روشن نیست و اینکه ذکر شود چند حرکت ساده و آرام با موسیقی ملایم و هر وقت هر کس دلش خواست انجام ندهد صحیح نیست و ما نباید از این تمرین انتظار سازگاری ماندگار و کاهش درد داشته باشیم.
باید صریحا در قالب یک جدول تمام مواد تمرین از قبیل تعداد و شدت حرکات (بوسیله درصدی از ضربان قلب بیشینه) و  مقدار اضافه بار در طول 8 هفته بیان شود

در نهایت در قسمت تحلیل داده ها اینکه بطور کلی فقط اشاره شود که جهت تحلیل فرضیات از آزمون x وy  استفاده شده صحیح نیست
مشخص باشد هر ازمون آماری به چخ منظور استفاده شده است. مثلا آزمون KS جهت آزمون توزیع طبیعی داده ها مورد استفاده قرار گرفت...همچنین ذکر نشده از چه نرم افزار هایی جهت تحلیل و ترسیم داده ها و جداول استفاده شده است.
فصل 3 اکثر جاها از افعال آینده استفاده شده است و کاملا مشخص است که از پروپزال بدون کم و کاستی کپی شده است!
فصل سوم نوشته شده روش تحقیق میدانی و کتابخانه ایی بوده است. شما گروه کنترل و تجربی داشته اید . روش تحقیق برای فصل دو که شامل مبانی نظری و پیشینه می شود کتابخانه ای است ولی برای فصل سوم روش شما نیمه تجربی می باشد.
ص. 2. خط 4. فیزیولوژیکی
ص. 2. خط 5. زنان 
کلمه ای که بعد از آن پرانتز می آید باید یک فاطله بین کلمه آخر و پرانتز باشد. در اکثر قسمت¬ها رعایت نشده بود.
ص 2. خط 15. کلمه بیماری  ها نوشته شده  باید بین ی و ها فاصله ای نباشد. در اکثر قسمت ¬ها و صفحات موردی از این قبیل بودند اصلاح شود.
ص 3. خط 3. جمله به این صورت نگارش شود:  در شکل حاد بیماری در ناحیه کمر انجام فعالیت¬هایی مفید نیستند
ص 3. خط 8. در نگارش زمانی که می خواهیم به چند مورد اشاره کنیم بین موارد ویرگول گذاشته می شود و بین مورد آخر و ماقبل آخر حرف و می آید. مثل عضلات شکمی، پشتی و تنه
ص 3. خط 9. و بین دو کلمه پاراورتیرال و همچنین حرف و حذف شود.
ص. 3. خط 10.  جمله به این صورت نگارش شود. در افراد مبتلا به کمردرد و التهاب عصب سیاتیک ضعف عضلات بازکننده بیشتر از ضعف عضلات تاکننده تنه است.
ص 3. خط 11. بعد از نقطه و نمی آید.
از اول تا آخر جملات را با و به هم متصل کرده اید نیازی به این همه اتصال نیست م یتوانید یک جمله را تمام و جمله جدید را مجدد بنویسید.
ص 4. خط 2. نوشته شده این نوع دردها، کدام نوع دردها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید خواننده مقدمه شما را نخوانده باشد.
ص4. خط 4. غلط املایی رد؟؟؟ در
ص4.خط5. غلط املایی هب؟ به
ص4. خط 12. انواع شنا روش نیست. به جای روش های مطمئن نوشته شود حرکات مطمئنی
ص 5. خط 3. ... این سه نقطه برای مطالب علمی رایج نیستند نوشته شود و غیره
ص 6. خط 4. نوشته شده بسیاری از مااااا؟؟؟؟؟ همهی انسان ها مبتلا به عارضه کمر درد نیستند. جمله به این صورت نگارش شود. افرادی که مبتلا به عارضه کمر درد می باشند وقت بسیاری را صرف درمان این عارضه می کنند.
نکته: در برخی از قسمت های تحقیق از فعل هایی که دلالت بر زمان حال یا آینده دارد در جملات استفاده شده بود. در زمان دفاع این تحقیق به اتمام رسیده است و باید از افعال گذشته استفاده شود. مثل:
ص8. قسمت محدودیت های تحت کنترل. مورد سوم
ص 9. نوشته شده مقدار و شدت کار آزمودنی ها متفاوت بوده اگر منظور حرکات آب درمانی و ایروبیک است که این گفته اشتباه است چون باید به تمامی آزمودنی ها کار با یک شدت  و مقدار یکسان داده شو و یا اگر منظورت فعالیت های روزمره آنان است با زهم اشتباه است چون در مورد دوم در همین قسمت به این نکته اشاره شده است. 
ص 9. تعریف عملیاتی عصب سیاتیک. کلمه درد از اول جمله حذف شود چون برای درد به طور جداگانه تعریف نوشته شده است.
ص 53. قسمت پروتکل آب درمانی فعل خواهد شد به فعل گذشته تبدیل شود.
ص 53. خط 5. اصاح شود 30-27. نباید عددد بزرگ اول نوشته شود.
ص 52. معیارهای خروج از تحقیق. مورد چهارم صحیح نیست چون اگر شرکت کننده یا مجری تشخیص دهد که حرکتی آسیب¬زا است می تواند آن حرکت را از برنامه تمرینی حذف نماید.
ص 54. خط اول نوشته شده هدف از انجام این تمرینات تجربه ورزش گروهی و قرار دادن افراد در کنار سایر هم گروهی ها می باشد. در حالیکه هدف این تحقیق و حرکات بررسی تاثیر حرکات  بر روی کمر درد می ابشد نه بهبود حالات روحی و روانی افراد شرکت کنند. 
 ص.54. خ 3. جمله به این صورت نگارش شود: برای تجریه و تحلیل داده ها از آمار استنباطی استفاده شد.
ص 54. خط 4 . از آمارهای توصیفی نظیر................... حذف شود جمله تکراری است و در خط های بالا این مورد ذکر شده است.
ص 54. جمله این گونه نگارش شود: برای تعیین نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگراف اسمیرنوف و برای آزمون فرضیات تحقیق از آزمون لوین............................. استفاده شد.
 

گروه مطالعات و تحقیقات پژوهشی پژوهش ساوالان..


کلیدواژگان: اخذ پذیرش تخصصی مقالات اسکوپوس ISI، چاپ و اخد پذیرش مقاله اسکوپوس و ISI از ژورنال های تخصصی، چاپ مقاله در ژورنال های تخصصی، اکسپت و پذیرش مقاله اسکوپوس و ISI در رشته  علوم پزشکی شاخه پزشکی، چاپ و اخذ اکسپت و پذیرش فوری مقالات اسکوپوس و ISI در کوتاه ترین زمان

منبع: پژوهش ساوالان..  SELCO.IR

ورود به صفحه اصلی سایت گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان..

SELCO.IR

شرکت مطالعات و تحقیقات پژوهشیِ، «پژوهش ساوالان»..



دیدگاه خود را بیان کنید