');

پژوهش و نشر سلکو

موسسه ویراستاری و تایپ فوری انگلیسی و فارسی و عربی,ویراستاری نگارشی فوری,ویراستاری تخصصی پایان نامه,ویراستاری فنی و ساختاری فوری,ویراستاری فوری پایان نامه,ویراستاری تخصصی کتاب,ویراستاری فوری مقاله,انجام ویراستاری متن,ویرایش تخصصی متن,ویرایش نگارشی پایان نامه,ویرایش محتوایی کتاب, ویرایش محتوایی پایان نامه,ویرایش محتوایی مقاله,سایت ترجمه آنلاین,سایت انجام ترجمه تخصصی,ترجمه تخصصی عربی به فارسی,ترجمه متن عربی به فارسی,کتاب ترجمه عربی به فارسی,ترجمه جمله عربی به فارسی,ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان,برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی,مکالمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی عامیانه,ترجمه فارسی به عربی عامیانه,ترجمه عربی به فارسی گوگل,سایت ترجمه عربی به فارسی آنلاین,سایت ترجمه لغات عربی به فارسی,سایت ترجمه عربی به فارس رایگان,سایت ترجمه زبان عربی به فارسی,بهترین ترجمه عربی به فارسی,بهترین سایت ترجمه عربی به فارسی,موسسه ترجمه متن عربی به فارسی,موسسه ترجمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی صوتی,ترجمه عربی به فارسی آنلاین رایگان,ترجمه عربی به فارسی متن,ترجمه عربی به فارسی و بالعکس,ترجمه عربی به فارسی با عکس,ترجمه عربی به فارسی مرتبط,ترجمه انگلیسی به فارسی قیمت,ترجمه انگلیسی به فارسی صوتی,ترجمه انگلیسی به فارسی با تلفظ,ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس,ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس گرفتن,ترجمه فارسی به انگلیسی جملات,ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق,ترجمه فارسی به انگلیسی ریگان, موسسه ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی,صفحه آرایی کتاب,صفحه آرایی مجله,صفحه آرایی کتاب کودک,صفحه آرایی پایان نامه,صفحه آرایی به انگلیسی,سایت صفحه آرایی,موسسه صفحه آرایی,مرکز صفحه آرایی,ویراستاری آنلاین,ویراستاری کتاب,ویراستاری متن,پژوهش و نشر سلکو,پژوهش ساوالان,چاپ فوری کتاب,چاپ ارزان کتاب,چاپ کتاب های عمومی فوری,چاپ سریع کتاب,انتشارات چاپ فوری کتاب,انتشارات پژوهش ساوالان,انتشارات سلکو,انتشارات چاپ کتاب

سایت و مرکز انجام تخصصی چاپ کتاب، ویراستاری، ترجمه انگلیسی و عربی، صفحه آرایی، طراحی جلد، تایپ، ارسال پیامک انبوه و ... پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

ثبت سفارش سفارش پایان نامه
درخواست استخدام سفارش پایان نامه

شناسه متقاضی: 8796B597

باسلام خدمت پژوهش ساوالان عزیز؛ برای تحویل نهایی پایان نامه در اسرع وقت به دانشگاه موارد زیر بنا به نظرات اساتید نیازمند اصلاح می باشند: 1- چکیده خلاصه گردد. عینی باشد. 2- چکیده خلاصه شده ترجمه گردد و در آخر صفحه پشت جلد اضافه گردد. 3- در منابع (Refrence) ابتدا باید نام خانوادگی.نام بیاید. برای پایان نامه من قط حرف اول نام نویسنده را نوشته بودید که مورد نقد اساتید قرار گرفت. مثال: افتخاری.مریم نه افتخاری.م 4- پیشنه تاریخ از جدیدترین سال به سال های قبل نوشته شود: اول 2016 بعد 2015 بعد 2014 به ترتیب تا انتها 5- جدول شمارشی بالا باشد. لطفا موارد بالا اصلاح گردند. با تشکر ویژه از شخص آقای باوفا، که بسیار پی گیر و مسولانه رفتار می کنند.

پاسخ مدیریت

سایت موسسه ویراستاری محتوایی و نگارشی پایان نامه مدیریت مالی و داخلیدرود بر متقاضی موسسه پژوهشی "سلکو" و مجموعه، شرکت "پژوهش ساوالان.."

شناسه شما نزد شرکت"پژوهش ساوالان..": 8796B597

 

ویراستاری محتوایی و نگارشی پایان نامه مدیریت مالی

پژوهشگر 4112A157 به متقاضی 8796B597
1. قسمتهایی رو که تقاضای حذف اونا رو داشتند حذف نمودیم ولی به نظرمان به کار پایان نامه آسیب میزنه و مفاهیم به طور کامل منتقل نمیشه.

2. در متن کلمه انگلیسی به کار برده نشده است عنوان کاپلان رو ذکر کردن که به فارسی نوشته شده و در پاورقی انگلیسی آن نوشته شده است.

3. اگر منظور ارجاعات و اسم نویسندگان در فصل دوم باشد که در مرور ادبیات اجازه نداریم اسم اصلی مولف رو تغییر بدیم و داخل پرانتز مجاز به نوشتن اسم نویسندگان هستیم.

4. مورد 13 رو دقت بفرمایید که عدد 2007 بصورت فارسی نوشته شده است نه انگلیسی.

ضمنا اگه منظورتون تبدیل این اعداد به سال فارسی هست این امکان ندارد، چون کنفرانس، خارجی بوده و نمی توان به سال ایرانی نوشت و باید مشخص شود.

مراجعی که در ایران بودند سالهاشون به ایرانی نوشته شده است.

5. مورد 14 رو چک کردیم که بصورت فینگیلیش نوشته شده و در پاورقی انگلیسی اون اومده بود.

6. امکان حذف روش پژوهش در فصل سوم وجود ندارد. چون بنیان فصل به هم میخورد اگر خودتان تمایل داشتین حذف نمایید.

7. در مورد پایایی و روایی و روش دلفی و دیماتل به اندازه کافی در فصل سوم توضیحات روان و رسایی داده شده است و نیاز به توضیح اضافه نیست.

8. در ویراستاری پایان نامه شما، از هر دو روش دلفی و روش دیماتل استفاده خواهیم کرد.

روش دلفی روش اصلی پژوهش ماست که پرسشنامه های تخصصی برای متخصصین فرستاده خواهد شد که این مساله بعهده ماست و به استاد بگویند نگرانی نداشته باشد.

روش دیماتل روش مقایسات زوجی است که در بخش آخر پرسشنامه از متخصصین خواسته شده به سوالات اون جواب بدهند و در واقع روش دیماتل برای تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها به کار میرود.

و روابط علی و معلولی بین منظرهای مختلف کارت امتیازی متوازن با این روش مشخص می شود.

9. قبلا در مورد روش دلفی فایل جداگانه ای از شرکت "پژوهش ساوالان.." و موسسه پژوهشی " سلکو" برای مطالعه شما فرستاده بودیم.

با تشکر

این را هم بخوانید.. همگی در یک صفحه

نحوه چاپ یک مقاله علمی پژوهشی در ژورنال های ISI و ISC

ضريب تاثير يا درجه تاثير يا Impact factor چيست؟

روندی که پژوهش ساوالان، برای پروژه ی شما خواهد پیمود.

چگونه يك مقاله ISI ارزيابي مي شود؟

فرایند به نتیجه رسیدن مقالات

و ..

انجام این پروژه درخواستی شما سرکار خانم 8796B597 که ذیل شناسه مشخص شده نزد موسسه پژوهشی " سلکو" شناخته شده و معتبر هستید، مایه ی اعتبار و سرفرازی " پژوهش ساوالان " است.


ورود به صفحه اصلی سایت گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان.. ثبت درخواست استخدام در گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان ثبت سفارش در گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان ثبت تبادل لینک در گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان


دیدگاه خود را بیان کنید