جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | 11:23   5    7596 


پروژه تحقیق دانشجویی

انجام کلیه امور مشاوره پایان نامه ها.از صفر تا صد. گرفتاری های روزمره، امانتان را بریده است. از اینکه فرصتی برای جامه عمل پوشاندن به خیل عظیمی از ایده های برخواسته از ذهن تلاش گرتان که، هر چه باشد به نام خود و برای خویشتنتان تعلق خواهد داشت. در به در، به دنبال امانت داری هستید که در دنیای پیرامونتان بر مبنای سود محوری صرفی که گریبان حتی خودتان را هم گرفته است. نا امید از یافتن مامنی راستین که امانت دار به حق شما باشد، از فکر و اندیشه هر ایده و چراغ روشنی که در اندرونتان، گاه و بی گاه هویدا می شود، بیرون آمده و از خیراش می گذرید.
نه، منکر حرفتان نیستیم. اینکه یافتن چنین مکانی، نه ممکن و نه برحسب الانه ما، که برای سلام یکدیگر هم چرتکه می اندازیم، امکان اش به دور از ذهن است.
تفسیرتان را محترم شمرده و بدان خواهیم اندیشید. آما بگذارید اندکی از خودمان گفته باشیم. حال چه تعریف از خویشتن خطاب کنید – آنچه را که تشریح خواهیم کرد -، و خواه به اصطلاح نوشابه وا کردنای معلق در هوا. که نه پشتوانه ای دارد و نه منطقی معقول.
« پژوهش ساوالان »، با رسالتِ بر انجام تحقیقاتی مبتنی بر امرپژوهش “، بسیاری چالش های ممکن را که در هر راهی می تواند بر حسب فعالیت و حوزه مورد ادعای آن امر بوجود آید، سر و کار داشته و با خیلِ آنها به شکیبایی و صبورانه برخورد کرده است. مدعی بر فراهم کردن محیطی امن که با آسودگی بتوانید در آن سرمایگذاری هایی از جنس اندیشه و تفکر بکنید، پاسخگوی نیازمندی های ” پژوهش ” یتان در اولین فرصت خواهیم بود و موارد بسیاری دیگر که، مدام اشاره گر آن بوده ایم. همگی شان را به ساده ترین نحو می توانید درستی اش را در کفه ای از ترازو مورد سنجش قرار دهید. بدین نحو که با صرف هزینه زمانی اندک، و گشت و گذار در فضای بی در و پیکر اینترنت، و مواجه شدن با حجم عظیمی از نوشتار هایی که، یا مرتبط با سطح نیازمندیمان نبوده، یا در صورت مربوط بودنشان آنقدر سردر گمتان خواهند کرد که از هدف نخستینتان نیز بازخواهید ماند. و متحیر از آن همه ادعا های گل درشت که معلوم نیست به کدامین پشتوانه، امکان برآورده شدن اش، جامه ای از، شدن بر تن خواهند کرد.

روی سخن مِنْ بعدمان، با صرف دانشجویان محترم و محترمه ای خواهد بود که نظاره گر نوشتار حاضرِ شرکت، هستند. ضمن درودی بی انتها، ورودتان را گرامی می داریم.
آشکار است نیازی تحقیقی، آن هم در ردیف ” پژوهش ” شما را تا بدین جا راهبر شده است. نوید بخشتان خواهیم شد، که بگوییم « پژوهش ساوالان » هم اکنون آماده خدمات رسانی های تخصصی ای که مدام به تکرار اش می پردازد، می باشد.
بگذارید حدث بزنیم، کارتان مربوط به یکی از دروس تخصصی و متون دشوار آن است، آیا ایده ای که از خود دارید به گمانتان قابلیت اجرایی سازی نخواهد داشت یا چنین فرصت هایی را بها نمی دهید، شاید کارتان آنقدر هم دشوار نیست، فقط زمان کافی یا بایدی را برای هزینه کردن ندارید و .. . به هر روی شرکت، با تمام قوا آماده است، هر شکلی از درخواست پژوهشیتان را، در هر مرحله ای از قوام گرفتن اش از شما کاربر عزیز دریافت، و در زمانی مشخص که متعاقبا، ابلاغ خواهد گشت، به زیبایی ای تمام، تحویل داده و شما را این طور از غم کارهای نشده تحقیقتان رهایی بخشیده و گره از مشکل “پژوهشیتانبگشاید.
از قضا کارتان آنقدر اهمیت و حساس برانگیز است که دیگر در قالب یک کار تحقیقی ساده و در حد کلاس درس قابلیت گنجایش نداشته و بیشتر شباهت به رساله ای به مَثَل، جان دار و درست درمان است.
گفتیم که کار – هر کاری از جنس پژوهش – باشد را راغبیم. آخر نطفه شکلی گیری گروه تحقیقاتی مووسسه “پژوهش” چنین بوده است. لذا باز می توانید در هر رشته ای که تحصیل کرده یا خواهان کاری در آن حوزه خاص باشید، با مراجعه به بخش “جدول تعرفه خدمات” SELCO.IR و اطلاع از میزان هزینه تقاضای مورد نظرتان، نسبت به ثبت سفارش اولیه از طریق رایانامه ی Gmail شرکت اقدام، و آغاز همکاری با شرکت را طی زمانی مشخص، که همگی به اطلاعتان خواهد رسید را، برای خود به عنوان نیک ترین نوع رابطه کاری – متقاضی و ما – در نظر گرفته و در خاطرات خود ثبت کنید.
در هر حال مووسسه تحقیقاتی ما، آماده خدمات رسانی هایی در ردیف “پژوهشبوده و جملگی تقاضاهایی از این جنس را پذیرا بوده و ارزنده ترین نیروهای خویش را برای هرچه شکیل تر گشتن کار نهاییِ تحویلی به شما گرامیان، به خدمت خواهد گرفت.

خدمات قابل عرضه برای یک دانشجوی محقق می تواند مشتمل باشد بر : انجام پروژه / رساله های دانشگاهی در هر مرحله از نگارش یا شکل گیری که باشد.- حتی از نخستین روز نطفگی اش برای رساندن به مرحله ای تکامل یافته و رشد یافته علمی -، نوشتن جداگانه بخش های یک رساله که می تواند مورد تقاضای عزیزی چون شما باشد. همچون : صرف یافتن موضوعی برای رساله ای که قصد دارید در دایره علایق شما طراحی و شکل گیرد، تنها خواهان پروپوزالی با تعریفی که از آن در ذیل سربرگی از همتایان خود در قسمت منوهای تارنما که با عنوانخدمات تخصصی ” که در بطن خود دارای صفحه ای فرعی به نام “تحریر پروپوزالذکر شده است را باشید، فقط چکیده ای منسجم را برای رساله خود سراغ اش را می گیرید، چه بسا رساله ای را تهیه و تدارک دیدید و در نظر دارید، آن را شسته و رفته تر و خلاصه، تکمیل اش کرده و به شکلی منسجم در اختیارتان بگذاریم. از قضا همه کارهای مشاوره پژوهشی پروژه و مشاوره پایان نامه تان را انجام داده اید و می خواهید نتیجه گیری ای متین و برازنده، بر کل کار را سفارش بدهید، رساله تان نیازمند ترجمه کلی است و می خواهید به زبان مقصدی که قصد اش را دارید برگردانیم، یا فقط چکیده اش به نظر نیازمند ترجمه به زبانی مطمع می باشد، سوای بخش های مربوط به رساله ممکن است تحقیق هایی با موضوع های مشخص، یا سفارش انجام یک تحقیقی به انتخاب خود را خواهانید، کتابی در دست دارید و ترجمه اش برایتان کابوسی دهشتناک شده، جزوه ای که ترجمه فوری آن نیاز اکنونتان است، و ..
همه اینها، خدمات مورد ادعای گروه تحقیقاتی “پژوهش”ی خواهد بود که، سنگ بنا و خشت خشت آن، بوی تحقیق و تفحصی از ورای ایمان و اخلاص می دهد.

………………………………………………………………
گروه تحقیقاتی، « پژوهش »؛
//Investigative Group, Institute “research”//
« پژوهش ساوالان »
//Savalan Research Company//
***SELCO.IR**
………………………………………………………………

16 دیدگاه برگذیده برای“تحقیق دانشجویی

  1. Description: http://1.gravatar.com/avatar/9e185040b289b3f2f81fbb29fe28b909?s=30&d=http%3A%2F%2F1.gravatar.com%2Favatar%2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536%3Fs%3D30&r=Gفهیمه // اکتبر 26, 2013 در 11:54 ق.ظ //)

سلام. میخواستم بدونم که من از 5 درس تحقیق نیاز دارد که از هر درس 10 صفحه می باشد در رشته حقوق.. لطفا هزینه هر درس و به من اعلام میکنید؟ و 3 درس روی سی دی و 2 درس دیگه به حالت جزوه می باشد.

سلام.
خانم فهیمه.دوست عزیز
درخواست شما مورد بررسی قرار گرفت .لطفا شماره تماس خود را برای آغاز کار قید نمایید.
منتظریم

  1. محافظت شده // دسامبر 8, 2013 در 12:28 ب.ظ //)

سلام. من تحقیقی را بری اراعه در کلاس ,, برای آقای .. میخواستمدر رشته علوم اقتصادی دانشگاه پیام نور واحد ..در مقطع کارشناسی ارشد در موضوع عوامل ..مالیاتی مورد مطالعه در استان..- تا دو هفته آینده میخوامش.
توضیحات:در این تحقیق چارچوب پایان نامه رعایت شود _در ضمن تا سقف ..تومان میتونیم بدیم
***در ضمن تماس های بعدی را با خود آقای .. که تحقیق متعلق به اونه اتجام بدید. شماره تماسش رو براتون پیامک زدم
با تشکر

SELCO.IR
سلام.
آقای .. درخواست شما تثبیت شد.
همینک با نوسنده مرتبط به علوم اقتصادی هماهنگ شده و برای تعیین هزینه مشخص مکاتبه خواهد شد.

متشکر.
پژوهش ساوالان..

  1. محافظت شده // دسامبر 22, 2013 در 3:45 ق.ظ // )

سلام
طبق تماس تلفنی چند واژه برای تبیین و تعریف موردی تا مفهوم کلی آن به پیوست جی میلتان ارسال شد لطفاً علاوه بر پروپازال که در شرف تأخیر است، این مورد را نیز تعجیل نمایید.
با تشکر
موضوع تحقیق از واژه..
مواردی که باید تبیین شوند {از واژه .و در نهایت جایگاه هر مورد در ..مستند} از این قرارند:
- .. (
و نیز تقدم و تأخرشان)
- .
پساساختگرایی
- ..
-
روش تحقیق کیفی (روش و رویکرد)
{
در مورد بافت می توان به کتابهای عمومی زبان ..مثل اصطلاحات و مفاهیم ..مترجمین .. (Linguistic..) مراجعه کرد.کتابهای..و تحلیل گفتمان همگی به تعریف بافت و تبیین و توصیف آن پرداخته اند البته در هر زمینه پژوهشی ممکن است عواملی در تعریف و تحدید منظور از بافت دخیل دانسته شوند که در هر مورد باید به متون اصلی در رویکرد پژوهشی اتخاذ شده مراجعه شود.
در صورتی که در زمینه پژوهشی خود به تاثیر عوامل و زمینه های اجتماعی به متن و گفتمان می‌پردازید، شاید کتاب زیر در زمینه تاثیر بافت اجتماعی بر گفتمان بتواند کارگشا باشد؛
- Society and Discourse..
در مورد بافت، ساختگرایی،..، ساختار می‌توان در قدم اول به کتاب فرهنگ اصطلاحات.. تالیف .. مراجعه نمود. همچنین بسیاری از کتابهای..ادبی در روشن ساختن مفهوم ساختار، ساختگرایی و.. می‌توانند محل مراجعه باشند. دیگر کتابهایی که به ذهنم می‌رسد از این قرارند
- ..، .. و م‍طال‍ع‍ات‌ ..
-
ابرساخت‌گرایی: فلسفه ..و ../ ریچارد ..؛ ترجمه‌ی ..
- Fifty key..

و مقالات زیر که به بررسی مفاهیم ساختگرایی در حوزه های متفاوتی که نظریه های ساختگرا طرح شده اند، می‌پردازند
- .., .., Structuralism (مبانی ..)
- Philosophy and ..(..
فلسفی ..)
- State Theory ..(
اپیستمولوژی ..)
- From Structuralism .. (..
و اسطوره شناسی..)
- Structuralism.. (
مطالعات متون ..)
- Lévi-Strauss.. (..
ساختگرا)
- The Origins.. (..)

و در حوزه پسا ساختگرایی مقالات
- Structuralism,..
- Roland Barthes ..
- Post Structuralist..

در مورد روش شناسی و به ویژه روش تحقیق کیفی منابع زیر در حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی بیشتر مورد مراجعه اند:
-
م‍ق‍دم‍ه‌ای‌ ب‍ر روش‌ ت‍ح‍ق‍ی‍ق‌ ..
-
روش تحقیق در .. ترجمه ..
- ..
ت‍ال‍ی‍ف‌ دی‍وی‍د ..
-
ضد روش :..جامعه شناسان
- اص‍ول‌ روش‌ ت‍ح‍ق‍ی‍ق‌ ک‍ی‍ف‍ی‌: .. تالیف آن‍س‍ل‍م‌ ….ت‍رج‍م‍ه‌ ..
-
پویش کیفی و طرح پژوهش : انتخاب از میان پنج رویکرد ( ..) یا با عنوان روش و طرح تحقیق کیفی(انتخاب از میان پنج رویکرد تحقیق کیفی)/.، کیفی و آمیخته یا با عنوان طرح تحقیق در علوم انسانی و اجتماعی/ تالیف ..
-
روش‌ ..ک‍ات‍ری‍ن‌ ..
-
مبانی پارادایمی ..مولف ..
-
روشهای ..روان شناسی 2 مردیت گال- ..- گال گروه مترجمان و دکتر ..انتشار سمت
- مبانی پژوهش کیفی : فنون و مراحل تولید نظریه کیفی یا با عنوان اص‍ول‌ روش‌ ت‍ح‍ق‍ی‍ق‌ ک‍ی‍ف‍ی‌: ن‍ظری‍ه‌ .. / ..
-
روش‌ ت‍ح‍ق‍ی‍ق‌.. (ن‍ظری‌ و ع‍م‍ل‍ی‌)/ ری‍م‍ون‌..، ل‍وک‌‌وان‌ ..؛ ت‍رج‍م‍ه‌..
-
توصیف .. (پارادایمها، استراتژیها، طرحها و رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی)/ تالیف ..
- Social..
- Using Narrative in ..
- Approaches and ..

در مورد تفاوت ..به جز بحثهای فلسفی محض در باب ایده،. عموماً اشاراتی در روانشناسی، روانشناسی گشتالت، روانشناسی شناختی و سایر علوم شناختی پیش کشیده شده است. در این حوزه سرگردانم اگر منبع مفیدی به نظرتان می رسد مرا نیز یاری نمایید. تنها کتاب
- Grounding..
و مقالات
- Cognitive..
- Discourse..

را در این زمینه به یاد دارم که کتاب اندکی عمومی تر است و مقالات در زمینه تحلیل شناختی گفتمان ادبی می‌گنجند. باز اگر منبع مفیدی به نظرتان می رسد مرا نیز بی خبر نگذارید.}
با تشکر ..

SELCO.IR
سلام.
دوست عزیز پیش پروپوزال شما پنچ شنبه هفته اول دی ماه 92 تحویل داده خواهد شد.
پروژه دوم محول شده نیز بعد از بررسی و اعلام نظر نوسنده مشخص, براآورد هزینه شده و انجام شدن و زمان تحویل آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.
پژوهش ساوالان..

  1. محافظت شده // آوریل 12, 2014 در 11:21 ق.ظ // )

سلام .. هستم پیرو مذاکره تلفنی موارد خواسته شده به شرح زیر اعلام می گردد :
عنوان تحقیق به فارسی :
مدل يابی گرايش به مصرف .. براساس ..، نگرش، ..، و ..- ..در ميان ..
عنوان تحقیق به انگلیسی :
..of ..to based on the .., .., norms, and.. -..

مدت زمان انجام این بخش حدودا سه ماه می باشد . با توجه به اینکه یک طرح تحقیقاتی دانشگاهی می باشد با تحقیقات دانشجویی متفاوت بوده و نیاز به دقت نظر بالا و وارائه دقیق رفرنس ها و به روز بودن اطلاعات می باشد . اگر امکان یاری باشد واقعا سپاسگزارم ممنون خواهم شد که حدود قیمت را هم به من اعلام نمائید .
با تشکر ..

SELCO.IR
سلام
خانم..؛
پروژه سرکار خانم پی گیری و نتیجه اعلام خواهد شد.طبیعی است برآورد هزینه نیز متعاقبا طی تماس تلفنی عنوان خواهد شد. نگران نباشید. خاصه در خصوص هزینه نهایی.

پژوهش ساوالان..

انجام پروژه دانشجویی

محافظت شده // فوریه 1, 2014 در 11:27 ق.ظ //)

سلام وقت بخیر
پایان نامه بنده با موضوع ساختار.. در حال انجام است
بنده فصل 1 و2 و 3 را نوشته امااکنون به تیترهای زیر نیاز دارم
بررسی اوضاع سیاسی ..
اهمیت دوره..
هرکدام حدود 30 صفحه(کمتریا بیشتر بودن مانعی ندارد)
نقش ..
نقش ..در..
نقش ..ساختار ..
حدودا در هر کدام 10صفحه
..
ممنون

SELCO.IR
سلام.
خانم..؛
درخواست شما در مرحله پیگیری است. فردا مورخ 1392.11.13 موضوع شما با نوسنده منتخب در میان گذارده خواهد شد.

پژوهش ساوالان..

  1. محافظت شده // آوریل 8, 2014 در 6:54 ب.ظ //)

سلام
من باید یک پروژه ای را کامل انجام دهم با شبیه سازی اما به دلیل مشکلات شخصی الان اصلا وقت ندارم و نمی تونم و استادم بسیار عجله دارند که من زودتر این را انجام دهم
در فایل پیوست توضیح کلی مسئله رو براتون می فرستم. مسئله یک مسئله بهینه سازی مقید هست.
لطفا امکان انجام این پروژه رو با هزینه بگویید.
با تشکر و احترام.

SELCO.IR
سلام
خانم ..؛
از حسن ظن شما سپاسگذاریم
برای هماهنگی و اعلام وضعیت از قسمت تماس با ما در سایت پژوهش ساوالان با ما تماس بگیرید.
وبا شماره تماس خویش را قید نمایید.
09128391688

پژوهش ساوالان..

  1. محافظت شده // آوریل 17, 2014 در 7:37 ب.ظ // )

..
مدیریت بازرگانی
پیام نور گرمدره
یه پروژه میخواهم برای کار کلاسی واحد پروژه در ارتباط با زمینه های مربوط به مدیریت و تجارت. موضوع به انتخاب خودتون. یه چیز ساده 50 – 60 صفحه ای.
اول چنتا عنوان بهم بدین تا استاد یکیشو تایید کنه. زمان مد نظر تا 10 اردیبهشت.
..
..
..

SELCO.IR
سلام
شناسه متقاضی 8796a44؛
آقای..؛
دوست عزیز خرسندیم نزد ما هستید.
مدیریت بازرگانی.مقاله ای کلاسی با قالبی که ارسال نمودید.
اطلاع خواهیم داد.

پژوهش ساوالان..

  1. احسان // می 31, 2014 در 1:59 ب.ظ // )

سلام و خسته نباشید

نیاز به یه برنامه دارم برای کارم

برنامه ی بازیه ( Snake) یا همون مار رو به زبان C میخوام میتونید کمکم کنید؟؟؟

SELCO.IR
سلام
شناسه:8796A74
آقای..؛
در حال هماهنگی هستیم. اطلاع خواهیم داد.تقاضای شما برنامه نویسی به زبان سی C.

پژوهش ساوالان..