شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 22:51   0    2450 


نمونه کارهای موسسه :

به زرسع قاطع می توان گفت، برای هر پیش آمدی که مهم و قابل تامل به نظر می رسد. و آن چیزی است که در ادامه برنامه ریزی های محتمل انتظار وقوع اش را می کشید. مفهومی بسیار حیاتی را باید همیشه دوران، در پستوی ذهن داشته باشیم، و همه کرده هامان را بر مبنای آن پیش ببریم. و آن ” اعتماد ” است. موسسه « پژوهش ساوالان » به علم به همین واقعیت، گامی نیز افزون تر براداشته است تا خود را وفادارترین، بر این مفهوم نشان دهد. بدین ترتیب که اعتماد را در قالب و ظرفی تعریفی تر که ” جریان سازی ” مفهوم اعتماد باشد در پیش گرفته، آن هم نه در پستوخانه چارت سازمانی شرکت، مفهوم اعتماد و امر جریان سازی آن را آینه تمام نمای خویشتن موسسه و مسیر پر تلألویی که با امید در به سرانجام رساندن اش، روزهای خود را به گرمایی روشنی بخش یکی بعد از دیگری پشت سرگذارده و از دیر باز سرانجامی نیک برای اش متصور شده است.
هدف SELCO.IR تحقیق و تفحصی مبتنی بر امر ” پژوهش ” است. این کار آنقدر توان فرساست که جز همیاری و همکاری دلسوزانه و متفکرانه گروه تحقیقاتی عظیم موسسه « پژوهش ساوالان » نه قابلیت به فعلیت رسیدن و نه فرصت تامل کردن بر مسیر جاری و ساری شرکت خواه گذارد. در این بین کشاندن مخلصانه و آکنده از منت شما که حضور اکنونتان، فی نفسه بارقه ای از امید را در دل تک تک گروه پژوهشی ما می افروزد، ابهت و کیفیت نهایی خدمات مورد ادعای شرکت را در تعالی ای ممکن به منحصه ظهور خواهد رساند.
به پشتوانه این اعتماد و ” جریان سازی اعتماد”ی که موسسه عنوان می کند. حال شما در قسمی پای گذارده اید که، تجلی آن اعتماد و این حضور شمار را به روشنی تمام نشانگر شده است. کلیه فعالیت هایی که تا بدین حال موسسه « پژوهش ساوالان » به سرانجام مقصود رسانده است. جملگی مبتنی بر اصول کاری از پیش طراحی شده است. طوری که با آغاز پروژه ای، تمامی آن مراحل جزء به جزء، در اختیار پژوهشگر گروه قرار گرفته، و طبق همان نیز راندمان کلی از ریتم موزون خود و از جمیع قافله نویسندگان دیگر لحظه ای نیز عقب نمی افتد.
در ادامه همین مسیر است که SELCO.IR برای هرچه معتمدتر شدن خود نزد شما عزیز بزرگوار پاره ای از کرده های خود در قالب پروِژه هایی که حاصل درخواست کاربری به مثل شما، که با ثبت سفارش خود در شرکت، خواهان انجام خدمتی که در حیطه تخصص موسسه است را، بوده است.
این صفحه هاوی لینک هایی مشخص برای بارگذاری گوشه ای از پروژه هایی که روزگاری در مرحله به بار نشستن بوده و اکنون که دیگر بعد از تحویل در موعد مقرر دیگر با گذر زمان به نظر مسن تر و خاک خرده تر شده اند. به رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.(مقصود از کهولت سن یا خاک خوردگی اصطلاحی است در وصف پروژه هایی که، حتی یک روز و تا ماسبق ترینشان از زمان تولید را گذرانده اند. پوشه های مرتبط به بارگذاری هایی که در این صفحه به منظور بهرمندی های شما طراحی شده است، در بازه های زمانی مشخص، به تفکیک رشته های مختلف علمی که قابل شمردن هستند به روز رسانی می شوند.)
سرور های مطمع نظر در این بارگذاری ها نیز برای سهولت کار شما از خوش سابقه ترین های فعال در امر – آپلود – که در فضای سایبر نام آشنا و معرف حضور کاربران حرفه ای اینترنت به مَثَلِ شما، در نظر گرفته شده است، که در صورت صرف اندک شکیبایی که از شما عزیزان، موسسه سراغ دارد، استفاده از این خدمات رایگان را برای شما به صفحه ای دلنشین بدل خواهد کرد.
اعتماد و پشتبند آن، جریان اعتماد سازی ای که ادعایش را داریم تنها دلیل طراحی و ” تولیدْ محتوا “ی چنین صفحه ای را توجیه خواهد کرد. ایضا صفحه ای که در آن مشغول به سیر و سیاحت هستیند – همین جا – ، به نظر هم ردیف با صفحه ” مشاوره نگارش پایان نامه ” که آن نیز در ذیل سربرگ اصلی ” مشاوره پژوهش و پایان نامه ” جای دارد. شد آمد، زاید و الوصفی را سبب ساز گشته است. خرسندی ما هم از همین مسئله آبشخور می شود که، شما کاربر گرانقدر قبل از هر اقدامی، مسوولانه و چه نیک بدنبال اعتمادی درخور هستید. و آن چیزی است که موسسه « پژوهش ساوالان » مدعی به حق و همیشگی ای آن است. و این را از رضایت ما بعدِ آخرین فاکتور ارسالی به مخاطب طی پاسخ های بیشماری که دریافت کرده است به راحتی قابل فهم است. شاید در آینده ای نه چندان دور، همین ابراز محبت های شما گرامیان را که ما را به حق گرفتار در لطف بیکران خود ساخته اید، مبدل به صحفه ای هاوی آن رضایت مندی های شما باشد. و بازخورد های محسن آن را در مقابل دیدگان کاربران محترم به نشانه برگی از افتخارات مووسسسه طراحی و در ویترین محمل خویشاوندی خود ـ باشما ـ قرار دهیم.
کد رشته هایی که « پژوهش ساوالان » در این صفحه از تارنما برای دانلود در قالب نمونه کار مووسسه قرار داده است، در فواصل زمانی مشخصی که از طریق بخش آخرین خبرهای SELCO.IR در صفحه نخست تارنما به اطلاع خواهد رسید. سعی کرده است از همه پروِژه هایی که در آخرین مرحله نگارشی هستند استفاده و جهت بهرمندی در بخش نمونه کار آن رشته خاص قرار دهد.
حوزه پژوهشی شما در تارنمای مووسسه، ما به ازایی ندارد!؟
این امکان برای شما کاربر عزیز طراحی و چنین حقی برایتان محفوظ است. لذا در قالب درخواستی مبنی بر تقاضای خدمتی از موسسه « پژوهش ساوالان »، یعنی مضاف کردن کد رشته مورد نظر شما، آن هم در قسمت ویژه ای که برای دانلود رایگان نمونه کار موسسه در نظر گرفته شده است. قابلیت طرح دارد. شرکت در اولین فرصت، خود را نسبت به برآورده کردن تقاضای شما، موظف کرده و خرسندی خود را از توجه و تلاش برای برطرف کردن نیازمندی های مرتبط به حوزه تخصصی شرکت که تحقیق و تفحصی بر مبنای امر ” پژوهش ” می باشد، کتمان نخواهد کرد.
ایرانی ای پاک نهاد چون شما، بواسطه ایمان و احساسی غوطه ور در آنچه ” توکل بر سبحان ا…، می نامیم اش، همواره، گام هایی استوار و با سینه ای برآمده که صف شکنان روزگاران کهن را در یاد و خاطرمان به روشنی آشکار می سازند. راست قامتان صحنه تاریخ اید.
آنکه نامی و نشانی دارد درود مان را همواره نثارشان ساختیم، آنانی که هم، به گمنامی زاده شده و در بی خبری مطلق گو اینکه خود نیز متوجه و آگاه به خدماتی که بر هم نوعان خویشتن خویش داشته باشند. چه خاموش سربرآورده و چه افروزانه از میان ما پر کشیده و حتی تاریخ را خبر از این آمد و شد های بی منتشان نیز نساختند. آری، شما اینانی هستید و خواهید بود که هیچ اندیشه ای جز ثمر بخشیدن به ریشه ی، دوانیده بر قلب زمین ایران بزرگ نداشته و در سرفرازی آن از هیچ کرده ی به حق، توان خود را دریغ نخواهید کرد. ماردان ما پدران ما، بهشتیان برین اند. اثبات این مدعا پروراندن غیور اهلانی از جنس شیر زنانی چون شما و مردانی آهنین دژ ، در صف شما خواهد بود. این همه، نشان از ایرانی متمدن که رویای نخستین بودن در اکمل جنبه های کشوری – لشگری و خاصه امر تحقیق و تفحصی بر مبنای ” پژوهش ” را به عمل و اجرایی سازی اش را، ان قریب جشن خواهد گرفت.

………………………………………………………………
گروه تحقیقاتی، موسسه « پژوهش »؛
//Investigative Group, Institute “research”//
شرکت « پژوهش ساوالان »
// Company”Savalan Research” //
SELCO.IR** ***
………………………………………………………………