جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 03:17   0    1114 


حضور محترم سرکار خانم ..

با سلام و احترام

ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت در دفاع از پایان نامه؛ مطالب ذیل را جهت اصلاحیه ای که خواستار آن می باشید، متذکر می گردم:

وفق سخنان ودستورالعمل جناب آقای باوفا در مورخ 14 مرداد 1393 به بنده که اظهار داشتند صرفاً آخرین دفعه اصلاح پایان نامه طبق نظر شخصی متقاضی را انجام دهم مگر اینکه اصلاح استاد راهنما و با خط خود استاد را انجام دهم، هر چند که هیچ اصلاحیه علمی از سوی اساتید شما مطرح نشده و مطابق اظهار خود شما که فرموده اید این اشکالات را قبلا هم متذکر شده اید! با این حال به خاطر احترامی که برای شما قائلم مطالب شما را مطالعه کردم و همانطور که ذیلاً مشاهده خواهید کرد هیچ یک از اشکالات مطرح شده توسط شما وارد نمی باشد صرفاً وقت بنده را هدر داده اید:

با عرض سلام و خسته نباشید اطفا اصلاحات در اسرع وقت انجام شود.نکته مهم این است که در پروپوزال امده که از سایت هم استفاده خواهد شد در صورتی که در منابع هیچ قیدی از سایت وجود ندارد لطفا در اخر پایاننامه از سایت هایی را که استفاد شده نام ببرید.

پاسخ- در صفحه 10 در قسمت کلیات تحقیق آورده شده است:

ب- روش گردآوري اطلاعات (ميداني، کتابخانه اي و غيره):

روش و ابزار گردآوري اطلاعات از طریق بررسی های کتابخانه ای، مطالعه منابع مختلف نوشتاری اعم از کتاب، مقاله، و پایان نامه های دانشجویی می باشد.

پ- ابزار گردآوري اطلاعات (پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده، آزمون، فيش، جدول، نمونه برداري، تجهيزات آزمايشگاهي و بانک هاي اطلاعاتي و شبکه هاي کامپيوتري و ماهواره اي و غيره)

با توجه به اینکه در این پژوهش از روش کتابخانهای استفاده میشود، لذا از ابزار فیش برداری هم استفاده شده است. منابع مورد استفاده در این پژوهش از میان منابع اولیه و ثانویه در قالب کتب، مقالات داخلی و خارجی، پایان نامه ها می باشد.

بنابراین اسمی از سایت در پایان نامه برده نشده !!!!!!؟؟؟؟؟؟

به این نکته نیز دقت شود ممکن است صفحاتی که من پرینت گرفتم با صفحایی که دست شماست همخوانی نداشته باشد در این صورت با چند صفحه عقب تر یا جلوتر اون اشکالی که متذکر شدم را خواهید دید
در اول صفحه 29 نوشته شده ب)استیفا از مال غیر در صورتی که قبل از ب از الف خبری نیست؟؟؟

پاسخ- در صفحه 28 آورده شده : الف) استيفاء مجاز (مشروع)

بسیار عجیب است با اینکه از پایان نامه دفاع کرده اید الف را ندیده اید!!!!!؟؟و چنین ایراد غیرموجه ای که ناشی از بی دقتی خود شماست را وارد آورده اید؟
همان صفحه اواسط خط 11 به جای والا باید اصل تایپ شود :انجام شد
صفحه 43 اواخر خط 4 در نهایت با ورود به مباحث نه با وروم به مباحث :انجام شد البته متذکر می گردد یک حرف اشتباه تایپی در 125 صفحه پایان نامه و مطرح کردن آن برای بنده بسیار عجیب بود اگر نگاه گذرایی به خط اول مطلب خودتان در این ایمیل بیندازید میبینید که کلمه لطفا را اشتباه تایپ کرده اید،آن وقت انتظار دارید یک حرف در کل پایان نامه اشتباه تایپ نشود !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحه 77 اواسط خط12 در بالای از کلام 43 نوشته شده یعنی چی؟در واقع اعداد داخل متن با پا ورقی همخوانی ندارند :همخوانی دارد یعنی اینکه این مطلب دو منبع دارد پاورقی 3 و پاورقی 4 مربوط به این مطلب است.
صفحه 85 از خط 3 تا 6 یک جمله 2بار تکرار شده است:انجام شد
صفحه 100اواسط خط 4 در بعد از فقط پاک شود:انجام شد
خلاصه انگلیسی هم باید بیشتر باشد حداقل یک صفحه یعنی چند خط بیشتر باشه کافی است

پاسخ- چکیده انگلیسی مطابق با چکیده فارسی نوشته شده است.به هر میزانی که چکیده فارسی وجود دارد چکیده انگلیسی نیز موجود است چگونه می توان آن را زیاد یا کم کرد؟؟؟!!! همچنین اگرآیین نامه دانشگاه خود را مطالعه نموده باشید که کاملاً مشخص است مطالعه نکرده اید؟؟!!! فونت چکیده انگلیسی باید 12 باشد همین قضیه باعث می شود حجم چکیده انگلیسی کمتر از چکیده فارسی شود، اما از آنجایی که شما اصرار دارید فونت آن را به 14 تغییر دادم. گویا خواست و اراده شما مقدم است بر آیین نامه دانشگاه!!
لطفا همه اصلاحات انجام شود چون این اشکالات دفعه پیش هم تذکر داده شد ولی اصلاح نشده بود.با تشکر

طبق اعتراف متقاضی اشکالات دفعه پیش هم تذکر داده شد، اما مطابق گفته جناب آقای باوفا که از من خواستند با قاطعیت هر چه تمام تر دفعه آخری باشد که اشکالات مطرح شده توسط خود متقاضی اصلاح می شود و حتما باید اشکالات استاد راهنما قابل توجه بنده باشد، بنابراین از آن جایی که هیچ اشکال علمی از سوی اساتید مطرح نشده این اشکالات قابل اعتنا نبود اما بنده با سعه صدر تک تک اشکالات بی اساس را مطالعه و به آنها پاسخ داده ام لازم به ذکر است که کار این پایان نامه تمام شده است و به هیچ وجه دیگر هیچگونه پاسخی داده نخواهد شد.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما