8/25/2016 12:10:15 AM | 00:10  0    1302 


ترجمه متون

ترجمه انگلیسی به فارسیترجمه متون
ترجمه فارسی به انگلیسی
وب‌سایت پژوهش ساوالان هر گونه خدمات ترجمه را به صورت تخصصی، فوری و با قیمت های مناسب در خدمت شما قرار می دهد. وب‌سایت پژوهش ساوالان علاوه بر ترجمه متون، ترجمه کاملا تخصصی مقالات (برای مجلات معتبر جهانی(Isi))، ترجمه چکیده پایان‌نامه، ترجمه های تجاری، تبلیغی و ... را نیز برعهده دارد .

تضمین کار


این حق مشتریان و متقاضیان است که قبل از خرید، کالای مورد نظر خود را انتخاب و با آگاهی و بینش آن را خریداری نمایند. برای این مهم موسسه پژوهش ساوالان راهکارهایی را اندیشیده‌است:


1-متقاضیان قبل از سپردن سفارش خود به موسسه و پیش از پرداخت هزینه‌، در حدود 80 تا 100 کلمه از متن خود را در اختیار موسسه قرار داده، و در صورت رضایت از ترجمه، سفارش خود را با خیالی آسوده به ما خواهند سپرد.


2- موسسه پژوهش ساوالان تا اطمینان کامل از رضایت متقاضی ، به ارایه خدمات خود ادامه خواهد داد.
تعداد رو به افزایش متقاضیان وب سایت ما عمده دلیل رضایت خود را موارد زیر عنوان کرده اند:


1-ترجمه کاملا تخصصی و حرفه‌ای
2-تحویل سریع و فوری ترجمه های تخصصی و عمومی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

3- تحویل سریع و فوری ترجمه های تخصصی و عمومی عربی به فارسی و فارسی به عربی
4- قیمت مناسب ترجمه های دانشجویی و پروژه های حجیم انگلیسی و عربی
5- تایپ رایگان و بدون غلط ترجمه های مقالات و ژورنال های تخصصی و کلیه پروژه های ترجمه ای
6- همراهی با متقاضیان تا جلب رضایت کامل آنان از ترجمه های تحویل شده
بنابراین، با خیال آسوده متن خود را به ما بسپارید تا با بهترین ترجمه، در تمام مراحل پژوهشی، تجاری، دانشگاهی و ... یاریگر شما باشیم.

ثبت سفارش آنلاین:


ثبت سفارش آنلاین ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی بسیار آسان است. شما یا از راه ایمیل ویا از طریق سایت SELCO.IRمی توانید متن ترجمه ای خود را ارسال نمایید.
بعد از ثبت درخواست شما متقاضی عزیر، کمتر از ده دقیقه مراحل بعدی که شامل اعلام هزینه ترجمه، زمان تحویل پروژه و ... به اطلاع می رسد و سپس کمتر از چهل و هشت ساعت، متن ترجمه‌شده، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چه هنگام ترجمه زینت اثر می گردد


زمانی که مترجم علاوه بر دانش کافی در زبان مبدأ ، نکات ویرایشی و ادبی زبان مقصد را رعایت نماید، متن ترجمه‌شده زیباتر، رساتر و دلنشین‌تر از قبل می‌گردد. این مهم به همت مترجمان متخصص در دو رشتۀ توامان زبان فارسی و انگلیسی ممکن می‌گردد که در موسسه پژوهش ساوالان وظیفه ترجمه متون را برعهده دارند.
علاوه بر دانش ، تجربه یکی از ارکان مهم ترجمه خوب و بسامان است . موسسه پژوهش ساوالان در این عرصه نیز سرآمد بوده و از مترجمان با تجربه بهره گرفته‌است.
برای اطمینان از دانش و تخصص مترجمان رزومه کاری هر کدام با مشخص کردن شناسه ترجمه ای آنها، دراختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. و بدین وسیله، موسسه تحقیقات و مطالعات پژوهشیِ، پژوهش ساوالان هر روز بیشتر از قبل، رضایت مشتریان را به دست می‌آورد.

سوابق کاری


با افتخار اعلام می کنیم که در سال جاری بیشترین ترافیک ترجمه‌های تخصصی متون به وب سایت SELCO.IR محول شده و درکمترین زمان با بیشترین درصد رضایت به متقاضیان محترم تحویل داده شده است. برای اطلاع از سوابق کاری و میزان رضایت متقاضیان به صفحه نخست موسسه تحقیقات و مطالعات پژوهشیِ، پژوهش ساوالان SELCO.IR وارد شوید.


ما به خوبی آگاهیم که همیشه حق با مشتری است.