8/18/2019 9:30:39 PM | 21:30   3    4947 


دریافت نمایندگی:نمایندگی های گروه تحقیقات و مطالعات پژوهش ساوالان.. SELCO.IR

التزام در هر کاری مقید بود ن به بسیاری اصول در باره کار مدنظر است. کار ما نیز پژوهش و تحقیقاتی محقق شده و ملتزم شده بوده است. از همان ازل نیز در پی مجاری هایی برای دریافت بهترین رضایت مندی از کاربران و متقاضیان خویش بودیم.

دریافت نمایندگی و چنین صفحه ای نشان از همین خواست، یعنی نزدیکی ای هرچه افزونتر به شما کاربران تارنمای سلکو می باشد.

پذیرش نمایندگی، به منزله بالاترین اهمیتی و ابهتی که پژوهش ساوالان عایداش شده است می باشد. نشان از ارجحیتی است که محقیقن این مرز و بوم برای دریافت هر نوع مشاوره ای تحقیقاتی ما را منتخب می شوند.

دایر کردن و فزونی بخشید به شعبات سلکو، منجر به دسترسی آسان تر و منطقی تر شما گرامیانی خواهد بود که در جای جای ایران بزرگ تنفس می کنید. و از لحاظ مالی نیز همین جا می خواهیم به قول خود و وعده های خویشتن جامه عمل بپوشانیم که، پژوهش ساوالان از هر موقعیتی استفاده خواهد کرد تا امتیازات حمایتی و طرح های مجموعه را به بالاترین حد ممکن برساند.

چرا که با مراجعه به نمایندگی ها می توانید با در اختیار گرفتن کارت طلایی عضو ویژه و مختصی برای سلکو محسوب شوید که از قبل آن چه بسار مزایای مالی و خدماتی که شما را احاطه نخواهد کرد.

اما اگر از آن دسته فعالین جامعه خدماتی هستید که قصد دارید در وادی نمایندگی و به دوش گرفتن مسولیت نمایندنگی گام برداید. شرکت پژوهش ساوالان به عنوان مجری واگذاری و پذیرش نمایندگی های پژوهش ساوالانعمل کرده و متولی این عرصه می باشد.

حال اگر شما مخاطب گرانقدر و یا شما کاربر و متقاضی ای که قبلا از پژوهش ساوالان خدماتی از جنس پژوهش دریافت کردید، تمایل به تقبل نمایندگی هستید می توانیم به گرمی دستانتان را بفشاریم.

شرح خدمات پژوهشی، مرکز پژوهش ساوالان..:

قوانین فعالیت نمایندگی های پژوهش ساوالان

قوانین و چهارچوب فعالیت نمایندگی های پژوهش ساوالان در جای جای ایران بعد از دریافت درخواست متقاضیان نمایندگی، مشخص خواهد شد. و کم و کیف کار متعاقبا اعلان خواهد شد.

شرایطی از قبیل

  • برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. مکان و جایگاهی که می بایست شایستگی داشته باشد.

برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. ساعات کاری

  • برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. تعداد افراد و پرسنلی که بایستی در محل کار حضور به هم رسانند(روزانه)

  • برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. میزان ودیعه ای که می بایست به شعبه اصلی و دفتر مرکزی بپردازد.

  • برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. زمان و نحوه پرداخت مبلغ مشخص که به شکل سالیانه دریافت و خواهد شد.

  • برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. مقدار و درصدی که بایستی در و از هر پروژه دریافت کند.

  • برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. جلساتی که چند وقت یک بار برای تفهیم پاره ای موارد ممکن است انجام گیرد.

  • برای نمایندگی سلکو دات آی آر.. بازرسی هایی که هر چند وقت یکبار صورت خواهد گرفت.

  • و ..

اخذ نمایندگی از ضروریات کار و دالانی برای وسعت بخشیدن به همه کارهای محوله و ارتباطی مفید به فایده تر محسوب می شود. لذا در انجام و واگذاری شعبات منتسب به سلکو و مجموعه شرکت پژوهش ساوالان که پژوهش ساوالان نیز ذیل آن فعالیت می کند نیز حساسیت های بسیاری داریم.

مزایا و تسهیلات دریافت مراجعه و یا معرفی از جانب نمایندگی های پژوهش ساوالان

شما متقاضی عزیز، با مراجعه به یکی از این نمایندگی ها بسیاری مزایا را براحتی دریافت خواهید کرد.

از جمله این مزایا می تواند مشتمل باشد بر مواردی که می خواهیم در این مجال اندک بدان بپردازیم:

  • شما از نزدیک مجوعه و عوامل مرتبط به سلکو را خواهید یافت..

  • شما از اینکه جایی مشخص برای رفع هر نوع سوال و ایجاد دلگرمی باشد، بسیار خرسند خواهید شد.

  • شما از کارت طلایی با مراجعه به نمایندگی های مجاز و رسمی پژوهش ساوالان برخوردار خواهید شد.

  • شما از خدمات رایگان اینترنتی که در دفاتر نمایندگی های مجاز شرکت پژوهش ساوالان تدارک دیده شده است.طی مدت محدودی این کارت های اعتباری اینترنتی را دریافت خواهید کرد.

  • شما از دانلود های ویژه شرکت در رشته ای که قبلا در آن حوزه خدمتی را از پژوهش ساوالان دریافت کرده اید امکان بارگذاری افزونتری را خواهید یافت.

  • شما از نمایندگی های پژوهش ساوالان به شکل بسته هایی، مقالاتی در حوزه خدمتی که قبلا از شرکت دریافت کرده اید را خواهید گرفت.

نمایندگی های شرکت پژوهش ساوالان بایستی بر مبنای ساختار و اصول تعریفی – تحقیقی و آیین نامه های داخلی ای که پژوهش ساوالان دارد، پی ریزی شده و چونان باشند که نمایندگی شکلی و محتوایی پژوهش ساوالانرا بتوانند یدک بکشند.

همه این ها طی جلساتی به شکلی مبسوطتر و موجزتر ارایه و عنوان خواهد شد.

ایضا شهرها و مکان هایی که نمایندگی پژوهش ساوالان امکان موجود بودن در آن را خواهند داشت، بستگی به بزرگی و قواره آن ها نخواهد داشت. چراکه در پذیرش و منطق پذیرش شرکت پژوهش ساوالان، بزرگی و کوچکی مکان مهم نیست. بلکه این مقدار و میزان متقاضی، در کل بازار کاری که یک نمایندگی می تواند طی روزهای و ماه ها و مجموعا در یک سال بدست آورده و مرفی به مرکز کرده باشد اهمیت دارد. نه شهرهای خاص و ..

از قضا شهرهایی کوچک چه بسا، ویژگی دانشگاهی بودن آن، مونجر به بدل شدن به شعبه ای پربازده شود. لذا به یاد داشته باشید شما به عنوان یک نماینده از جانب شرکت، نهایت انتظار این خواهد بود که در جذب متقاضیان فعال عمل کنید.

پروسه جذب شما می تواند در بسیاری حوزه هایی که پژوهش ساوالان ادعای آن خدمات را دارد، انجام گیرد. در این بین ممکن است متقاضیانی باشند که، خدماتی خارج از لیست اعلامی ما، خواسته باشند. اینجا شما به عنوان نماینده پژوهش ساوالان موظف به اطلاع رسانی به شرکت خواهید بود.

چراکه امکان دارد در دایره تخصص و داشته های خویش افرادی صاحب همان تخصص اعلامی، داشته باشیم.

حتی اصولا آنچه که پیشنهاد شده، به کل خارج از توان متخصصین و ورای تخصصِ متخصصین ما است. اما همین جا نیز ما به خیل داشته های دوستان دیگر مراجعه کرده و شما را راهنمایی خواهیم کرد.

دریافت نمایندگی از مسولیت پذیرترین حوزه ها و عرصه ای است که می توان برای پژوهش ساوالان به حساب آورد. شمار زیاد مراجعه کنندگان در برخی حوزه های نمایندگی، منجر به افزایش پرسنل آن ناحیه یا محل را خواند داشت.

و این یعنی مسولیت بیشتر، همت مضاعف تر و توان کار شکلیل تر..

نشانی همه نمایندگی های مجاز و رسمی پژوهش ساوالان را در اختیارتان قرار خواهیم گذاشت، تا بدین نحو هم نسبت به موجودیتِ سلکو در محل اقامت خود اطلاع یابید. هم اینکه در صورت توانمندی به همکاری با پژوهش ساوالان در حیطه پذیرش نمایندگی، می توانید اقدام بکنید.

حتی در صورت موجود بودنِ نمایندگی های پژوهش ساوالان در شهر و محل سکونت شما، در صورتی که احساس کردید می توایند شما نیز بازار کار بیشتری را جلب و جذب بکنید، با هماهنگی، با شرکت پژوهش ساوالان و پژوهش ساوالان ، این امکان را خواهید یافت تا نماینده ما در شهرو دیار خود باشید.

بزودی نشانی همه نمایندگی های پژوهش ساوالان را در همین صفحه منتشر خواهیم کرد.

واجدین شرایط دریافت نمایندگی و یا معرفی متقاضی به مجموعه پژوهش ساوالان..

صفحه دریافت نمایندگی یعنی همین صفحه، کاربردی دوگانه دارد. چراکه علارغم ترسیم اهداف سلکو دات آی آر، مورد خطابش عملا اینان خواهند بود:

  • اشخاصی که قصد دارند، نمایندگی هایی را از جانب پژوهش ساوالان در محلی که مورد تایید شرکت پژوهش ساوالان می باشد را دایر کنند.

  • اشخاصی که قصد راند، به شکل حضوری از امکانات پژوهش ساوالان و سلکو بهرمند گردند.

یعنی:

  • روی سخن ما عمدتا متوجه علاقه مندان به داشتن نمایندگی ما در لوکیشن خاصی اند می باشد.

  • روی سخن ما عمدتا متوجه متقاضیانی که راه های استفاده بهینه از دارایی های سلکو را می خواهند بیازمایند خواهد بود.

دریافت نمایندگی بهانه ای است برای ارتباط مستمرتر و مفیده به فایده تر، در نظر داشته باشید همه این نمایندگی هایی که به اسم شرکت و اعتبار پژوهش ساوالان خود را عرضه کرده اند، نماینده محلی ما محسوب شده و خارج از چهارچوب های اعلامی دیگر مسولیت چندانی نداشته اند. در زبان حقوقی این نمایندگی ها نماینده تمام الاختیار ما نبوده و و هرگونه سوالی که شما متقاضی گرامی نتوانستید پاسخ بایسته ای را دریافت کنید یا خواهان ارتباط مستقیم با مرکز و دفتر اصلی بودید، در ساعات کاریِ شرکت پژوهش ساوالان و پژوهش ساوالان می توانید همه سوالات خود را جویا شده و خواهان پاسخ باشید.

گروه، تحقیقات و مطالعات « پژوهش ساوالان..»
// Company”Savalan Research” //
SELCO.IR

ورود به صفحه اصلی سایت گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان.. ثبت درخواست استخدام در گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان ثبت سفارش در گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان ثبت تبادل لینک در گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان برای ورود به تلگرام پژوهش ساوالان کلیک کنید..