<

  پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | 22:03   13 نظر   10305 بازدید


گروه تایپیست ها؛  تایپ متون فارسی و انگلیسی و لاتین و عربی و رسم اشکال و جداول و نمودار و ..

تایپ سریع متن فارسی و انگلیسی و عربی

صفحه اصلی پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو ثبت سفارش در گروه مشاورین پژوهشی پژوهش ساوالان

دیگر زمان کاربرد وسایل حیاتی ای که روزگاری از اساس امورات انسان در بسیاری استفاده ها و نیازمندی هایی که می توانست با آن کار اش را پیش ببرد، به سر آمده. اکنون در فضایی نفس می کشیم که آن را اصطلاحا دنیای الکترونیک” می نامند.

در این خصوص یادمان باشد در یکی از بخش های تارنمای “SELCO.IR” به فراخی علمی، از آن سخن رانده و سعی در تشریح مصایب و البته مضایای آن، آنهم ذیل مفهوم بسیار کلیدی “جهانی شدن” ساخته و پرداختیم. پرداختی که سعی در علمی گویی شده و از نظرات شخصی، مبرا است.
بهانه این رفرنس دهی ها و پاره سخنان پاره پاره دانشگاهی، اشاره ما خواهد بود به امر “تایپیست”گری و نوشتن ماشینی ای که از یاداشت های دستی مان انجام خواهد گرفت.
به نظر، این صفحه در عنوان، مفهوم دوگانه ای را معرف است. که برای توضیح هرچه کاملتر، مناسب می دانیم، هرکدام را به طور جداگانه توصیف گر باشیم.

تایپیست:


در بالا اشاره کردیم که دیگر در زمان حاضر، درگیری هامان با وسیله ای به نام “کاغذ” رفته رفته اندک گشته و رو به ماشینی کردن- شدن امورات روزمره مان هستیم.

وصفی که در مملکت ما در کوچه پس کوچه های اداری از آن ذیل نام دولت الکترونیک” اسم برده می شود!! حال آنکه، در عمل هرچه هست، نتیجه کار، دیگر الکترونیکی شدن این – دولت– را نشانگر نیست.
مناطق “جهان سوم”، “کشورهای جنوب”، “جوامع کم تر توسعه یافته”، “ممالک عقب مانده”، “مناطق کم برخوردار” و هر لفظی که اطلاق خواهد شد را کاری نداریم؛

می گوییم در این نوع جوامع برای جا انداختن تکنولوژی یا هر چه که بکر و تازه باشد، باید آنقدر دوندگی و ممارست و شکیبایی داشت تا بلکه روزی مزد تلاش های، گاه چند دهه ای و شاید یک قرنی خود را بهرمند شوی. (مصادیق اش نیز الی ماشالله است.(
آما با همه این تنگناها دیگر اصل را در کارهای رسمی معیار و شاخص خود کرده ایم که جملگی مان نیز آن را کاربست در فعالیت های عمدتا رسمی – اداری مان کرده ایم.

این را هم بخوانید:

شما چقدر تند تایپ می کنید؟

شما چقدر تند تایپ می کنید؟ آیا می دونید چطوری سرعت تایپیست کتاب و مقاله و پایان نامه رو تخمین می زنند؟

این را هم از بخش "ویراستاری مقالات" بخوانید:

هرآنچه از “ویرایش تخصصی مقاله” باید بدانیم!

چرا دودستی تایپ کنیم:

کی گفته باید دو دستی تایپ کنیم؟ قطعا الان کسی اگه کامپیوتر ندونه انگار حرف زدن بلد نیست. دست کم در حد اخلاق و معرف و دانش های دیگر این نیز اهمیت خود را دارد. اگر حتی استاد دانشگاه هم باشی باید یادت باشه که دوران خودکار بیک! با درصد مبالغه بیشتر! در نوشتن مقالات و روزمرگی ها دیگر به پایان رسیده است. شخصا هربار استادی که در رسانه های خارجی به عنوان محقق از آن ها یاد می کنند را دیده ام که هر بار از دفتر کارشان یا دفترشان در دانشگاه یا در منزل فیلم تهیه می کنند، حالتی که تایپ می کند و روی مقاله خود به شکل تایپ با کامیپوتر شخصی خود را مستند سازها بیشتر نشان می دهند. این یعنی امر تایپ برای همین عزیزان دانشمند نیز با آن همه دارایی علمی، جزو توانمندی امروزین محسوب می شود. شما هم طوری تایپ کنید که انگار حرف می زنید. این اصلا سخت نیست. فقط تمرین و بس. می تونید طوری تایپ کنید که برابری کنه با سرعت فکر کردن شما در مورد هر چیزی. پس زیاد با قوانین تایپ دست و پنجه نرم نکنید و خودتون رو بندازید تویی استخری از تلاش برای تایپ روان تر. نه اینکه قوانین را بی خیال بشید. نه نه اصلا. یعنی طوری این قوانین تایپ رو بشناسید و مسلط بشید، که انگاری در پوست و گوشت شما لونه کرده باشه.

بر روی دو دکمه F و J برجستگی های قرار دارد یعنی ت و ب؛ چشمان خود را ببندید و با گذاردن انگشتان خود در ردیف میانی صفحه کلید، آنها را بیابید. هیچ گاه به صفحه کلید نگاه نکنید.

تایپ ده انگشتی:

قبل از تایپ ده انگشتی چه چیزی را باید بدانیم؟

شما ما هم مثل حرفه‌ای‌ها تایپ کنید.

موقعیت انگشتان؛

بر روی دو دکمه F و J برجستگی های قرار دارد یعنی ت و ب، چشمان خود را ببندید و با گذاردن انگشتان خود در ردیف میانی صفحه کلید یا کیبورد، آنها را پیدا کنید. قبل از شروع تایپ ده انگشتی باید دست‌های شما به صورت صحیح بر روی صفحه کلید قرار بگیرید. این نکته برای تایپ ده انگشتی بسیار مهم است. پس از جابجایی هر انگشت برای زدن سایر کلیدها، بلافاصله باید انگشت را به جای اول خود برگردانید. حالت صحیح قرارگیری دست ها قبل از شروع تایپ ده انگشتی را مدام برای خود یادآوری کنید تا برای همیشه این موضوع در ذهن شما ثبت گردد.

انگشتان شست خود را بر روی کلید Space قرار دهید و 6 انگشت باقیمانده را به ترتیب روی کلید های کنار حروف F و J بگذارید (دکمه ای فشار ندهید). با مستقر شدن دستتان در چنین قالب، موقعیت همه کلیدها، در قیاس با این 8 کلید ردیف میانی، محسوس و قابل پیدا کردن خواهد بود.

ردیف خانه؛

انگشتان شما بعد از هر جابجایی به محل اول خود بر می گردد.

فقط یک قانون:

هیچ وقت به صفحه کلید نگاه نکنید. با کمی تمرین و تکرار کم کم سرعت تایپ تان بالا میرود و از یک کاربر عادی، به یک تایپیست تبدیل می‌شوید.

تایپو با شرکت تحقیقات و مطالعات پژوهش ساوالان.. یاد بگیرید. همین امروز سفارش دهید. کامل ترین مرکز سفارش تایپ به زبان‌های انگلیسی، فارسی، عربی و زبان های مبتنی بر سیمبل و فرمول و رسم شکل و جدول در ایران

نکات کلیدی در تایپ با هر دو دست:

  • تلاش کنید بی هیچ اشتباهی تایپ کنید.
  • سرعتتان به جهت کسب تجربه، روز به روز افزون خواهد گشت. در ابتدا کند یا آهسته و نرم و پیوسته باشید تا پیشرفت مناسبی را کسب نمایید.
  • با صفحه کلید قهر کنید. اصلا انگار نه انگار که چنین چیزی اختراع شده است. شما هم بدنبال کشف آن نباشید. یعنی به این لامصب اصلا نگاه نکنید! هیمن..
  • کسی دنبالتان نکرده است! پس عجله نکنید و با آرامش تایپ کنید.
  • دکمه های صفحه کلید را با لمس کامل هر کدام، دقیقا بر سر مبارکشان انگشتانتان را فرود آورده و کلیک کنید. چراکه به این شکل انگشتان شما درست در فرو رفتگی کلید جای خواهد گرفت.
  • ناگفته پیداست که تمرین و تمرین و فقط تمرین، از هزار کتاب و جزوه و آموزشگاه موثرتر خواهد بود. پس تنبلی نکنید و فقط تایپ کنید.
  • گفتیم با مانیتور قهر کنید. اما به جهت اینکه عصبی نشوید و گاهی پیش می آید که صفحه کلید را نگاه کردن نیز ضرورت پیدا می کند. هر چند وقت یکبار به نحوه تایپ خود و به جهت رفع خستگی هم که شد به صفحه کلید نگاهکی بیندازید. شاید آرامتر شدید!

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تایپ فوری فارسی و تایپ انگلیسی و تایپ لاتین و تایپ عربی و تایپ فرمول ریاضی و تایپ زبان های سیمبل، در شرکت تحقیقات و مطالعات "پژوهش ساوالان.." و "موسسه پژوهش"..، می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

ثبت سفارش تایپ فوری در شرکت تحقیقات و مطالعات پژوهش ساوالان

شرکت تحقیقات و مطالعات پژوهش ساوالان

تایپ فوری

irantypist.com

یکی از خدمات متنوع موسسه کارآفرین آریا تایپ فوری ویژه می باشد، در صورتی که شما نیاز به تایپ فوری دارید می توانید درخواست دهید تا سرعت در کارتان اعمال گردد.



تایپ فوری و ارزان - ایران ترجمان

www.irantarjoman.com

سفارش اینترنتی ترجمه تخصصی و تایپ فوری با همکاری بیش از 11000 مترجم و تایپیست با هزینه های ترجمه و تایپ بی نظیر.


تایپ فوری

daneshjoonline.net

تایپ فوری. با سلام خدمت همه سروران گرامی. به عنایت به الطاف خداوند متعال موسسه دانشجو آنلاین توانسته است یا گردآوری افراد متخصص در زمینه تایپ از سراسر کشور، ...


تایپ فوری آنلاین و سریع| مرکز تخصصی تایپ در ایران

www.on365.ir

تایپ فوری هنگامی مهم است که شما زمان را از دست داده‌اید و یا می‌خواهید با خریدن زمان از رقبای خود سبقت بگیرید. آن۳۶۵ با هدف ارائه بهترین خدمات تایپ ...


تایپ فوری در کمترین زمان | تایپو

type1.ir

وقتی به تایپ فوری نیاز دارید سرعت برای شما خیلی مهم است. جزوه ایی دارید که باید فورا تایپ شود یا تایپ پایان نامه شما باید سریع انجام شود.


تایپ فوری

www.iranfartak.com

تایپ فوری. شبکه ایران فرتاک در راستای اعطای خدمات رسانی الکترونیک و رفع هر گونه نیاز مشتری این امکان را فراهم نموده تا بتوانید سفارشات تایپ خود را در ...


تایپ آنلاین | تایپ فوری

123project.ir

سفارش تایپ آنلاین فوری. 0517+. تایپ آنلاین | فوری انجام شده. تضیمن کیفیت تایپ آنلاین مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای تایپیست واریز خواهد شد و ...


تایپ فوری

suntype.ir

تایپ فوری فارسی و زبان‌های خارجی در باسابقهترین موسسه تایپ کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه دانشجویی، ارسال سفارش در تلگرام و واتساپ


سفارش تایپ آنلاین فارسی سریع - سفارش تایپ آنلاین فوری

www.avatype.ir

سفارش تایپ آنلاین فارسی سریع آوا کلیه خدمات سفارش تایپ آنلاین فوری را ارائه می دهد.


خدمات تایپ فوری - سفارش تایپ آنلاین فوری| تایپ اینترنتی

www.avatype.ir

خدمات تایپ فوری مرکز خدمات تایپ و پاورپوینت آوا بسیار منحصر به فرد است. سریعترین تایپیست های ایران در کنار مدیریت پیگیر و جدی مجموعه ، به سرعت پیگیر ...


تایپ فوری، تایپ دانشجویی، تایپ پایان نامه | خدمات کامپیوتری ...

www.copytell.com

تایپ فوری، تایپ دانشجویی، تایپ پایان نامه | خدمات کامپیوتری هات لاین می‌توانید تمامی خدمات تایپی خود را به صورت آنلاین و یا اسکن شده انجام دهید.

صفحه اصلی پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوتماس با پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوتلگرام پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

درخواست استخدام پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوثبت سفارش پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوپرسش و پاسخ پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

تبادل لینک پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

>