');

پژوهش و نشر سلکو

موسسه ویراستاری و تایپ فوری انگلیسی و فارسی و عربی,ویراستاری نگارشی فوری,ویراستاری تخصصی پایان نامه,ویراستاری فنی و ساختاری فوری,ویراستاری فوری پایان نامه,ویراستاری تخصصی کتاب,ویراستاری فوری مقاله,انجام ویراستاری متن,ویرایش تخصصی متن,ویرایش نگارشی پایان نامه,ویرایش محتوایی کتاب, ویرایش محتوایی پایان نامه,ویرایش محتوایی مقاله,سایت ترجمه آنلاین,سایت انجام ترجمه تخصصی,ترجمه تخصصی عربی به فارسی,ترجمه متن عربی به فارسی,کتاب ترجمه عربی به فارسی,ترجمه جمله عربی به فارسی,ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان,برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی,مکالمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی عامیانه,ترجمه فارسی به عربی عامیانه,ترجمه عربی به فارسی گوگل,سایت ترجمه عربی به فارسی آنلاین,سایت ترجمه لغات عربی به فارسی,سایت ترجمه عربی به فارس رایگان,سایت ترجمه زبان عربی به فارسی,بهترین ترجمه عربی به فارسی,بهترین سایت ترجمه عربی به فارسی,موسسه ترجمه متن عربی به فارسی,موسسه ترجمه عربی به فارسی,ترجمه عربی به فارسی صوتی,ترجمه عربی به فارسی آنلاین رایگان,ترجمه عربی به فارسی متن,ترجمه عربی به فارسی و بالعکس,ترجمه عربی به فارسی با عکس,ترجمه عربی به فارسی مرتبط,ترجمه انگلیسی به فارسی قیمت,ترجمه انگلیسی به فارسی صوتی,ترجمه انگلیسی به فارسی با تلفظ,ترجمه انگلیسی به فارسی از روی عکس,ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس گرفتن,ترجمه فارسی به انگلیسی جملات,ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق,ترجمه فارسی به انگلیسی ریگان, موسسه ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی, مرکز ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی,صفحه آرایی کتاب,صفحه آرایی مجله,صفحه آرایی کتاب کودک,صفحه آرایی پایان نامه,صفحه آرایی به انگلیسی,سایت صفحه آرایی,موسسه صفحه آرایی,مرکز صفحه آرایی,ویراستاری آنلاین,ویراستاری کتاب,ویراستاری متن,پژوهش و نشر سلکو,پژوهش ساوالان,چاپ فوری کتاب,چاپ ارزان کتاب,چاپ کتاب های عمومی فوری,چاپ سریع کتاب,انتشارات چاپ فوری کتاب,انتشارات پژوهش ساوالان,انتشارات سلکو,انتشارات چاپ کتاب

سایت و مرکز انجام تخصصی چاپ کتاب، ویراستاری، ترجمه انگلیسی و عربی، صفحه آرایی، طراحی جلد، تایپ، ارسال پیامک انبوه و ... پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

ثبت سفارش سفارش پایان نامه
درخواست استخدام سفارش پایان نامه

هزینه و زمان تایپ فوری متن کارآفرینی

هزینه و زمان تایپ فوری متن کارآفرینی؛ امکان تحویل فوری و عادی شما تا چه زمانی است. 5 روزه امکان تحویل تایپ با تعرفه عادی را دارید؟ تایپ فوری دو روز را شامل می شود؟

پاسخ مدیریت

هزینه و زمان تایپ فوری متن کارآفرینیقیمت و زمان تایپ ساده فوری متن کارآفرینی با متن ساده و جدول و شکل

 

شرح تایپیست و مدیر پروژه پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو:

شناسه تایپست: 4112A651

تایپیست: آیا همه‌ی ۴۰ صفحه با همین کیفیت است؟ کیفیت خوب نیست. فونت هم خیلی ریز است.

پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو: می توانیم به نشانی شما ارسال کنیم. اما اگر از بابت زمانی می توانیم تضمین دهیم، کار را بپذیریم.

فردا شب امکان تحویل داریم؟

تایپیست: من الان یه کار ۴۰۰ صفحه‌ای هم دارم. این کار شما هم فوری هستش. فکر کنم فقط یه نفر می‌تونه این کار شما را فوراً انجام بده. من نمیتونم.

در صورت امکان کار 400 صفحه ای را با دو روز تاخیر تحویل دهید.

تایپیست: چون الان چند تا کار دستم دارم اثر واکسنم هنوز از بین نرفته و کمی گیجم

پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو: متن ساده ای دارد. نهایتا ارسال هم نمی کنیم. از صفحات عکس می گیریم و ایمیل می زنیم.

تایپیست: نمی‌دونم. شما فایل را در قالب پی‌‌دی‌اف بفرستید ببینم. جواب می‌دم.

لطفاً در قالب پی‌‌دی‌اف فرستادید بگویید. اطلاع خواهیم داد. فقط لطفاً صفحات با کیفیت و واضح باشد.

لطفاً اگر ممکن زودتر بفرستید. چون اگر بتونم و بخواهم کارتون انجام بدهم زمان کم میارم. یا اینکه تا پس‌فردا زمان بدهید.

ببخشید، فایل شما ۶۱ صفحه‌ است نه ۴۰ صفحه. ولی باشه. خیلی ممنون.

فقط من صفحه‌ای بر حسب قیمت تایپ توافق شده و بدون نیم‌فاصله‌گیری می‌زنم. راضی هستید؟ باور کنید الان برحسب صفحه استاندارد تایپ بدون نیم‌فاصله هزینه صفحه‌ای متفاوت است.

می‌تونید نرخ اتحادیه فتوکپی تایپ ۱۴۰۰ را در گوگل سرچ کنید قیمت‌ها را ببینید.

پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو: می توانیم با تعرفه توافق شده بر پایه تومان به شما ارجاع دهیم. زمان را 4 روز لحاظ کنید. یعنی شب چهارشنبه تحویل دهیم.

تایپیست: فقط بعضی از صفحات واضح نیست. اینا رو می‌ذارم خودتان بزنید. شب خوش.

پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو: تا حد ممکن تصاویر واضحی گرفته شده است. سعی کنیم کامل انجام شود.

باشه سعی می‌کنم. اما فونت ریز است. به خاطره فونت ریز کمی ناواضح است. به هر حال سعی می‌کنم.

من الان برای اینکه به کارهای دیگرم هم برسم چند صفحه تایپ فوری زدم‌ براتون فرستادم. لطفاً ملاحظه کنید و ببینید چقدر مشکل داره!

پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو: باید همه‌‌ی متن را چک کنم و درست کنم. خیلی ممنون و شب خوش. خوب است.

- شماره های قرمز رنگ بالای صفحه را نیز ابتدای همان صفحه بنویسید.

- هر صفحه از پی دی اف را در صفحه مستقل تایپ کنید.

عینا به مانند پی دی اف تایپ شود مانند پاراگ ها و ..

اگر صفحه ای هنگام تایپ بیشتر از یک صفحه شد، ایراد ندارد؛ صفحه بعدی از پی دی اف را در صفحه جدید شروع کنید و شماره قرمز رنگ مشخص شده را ابتدای صفحه تایپ کنید.

یک نکته:
- برخی جاها با خودکار قرمز رنگ عناوینی نیز مشخص شده اند. آنها نیز تایپ شوند.

- مواردی هم که قلم خورد کرده اند و نشان داده اند که حذف شوند هم تایپ نشود.

تایپیست: باشه. ممنون

صفحه اصلی پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوتماس با پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوتلگرام پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

درخواست استخدام پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوثبت سفارش پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکوپرسش و پاسخ پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو

تبادل لینک پژوهش ساوالان.. پژوهش و نشر سلکو


دیدگاه خود را بیان کنید